Misab Sweden ! Misab laipat, jossa alumiinipeltiin kiinni vulkanoitu O-rengas, Ø 47-48
mm. Vain yksi koko jota käytetään 40, 45 ja 48 vaakaimukaasareiden kanssa. Näiden kuuluu olla
pehmeästi kiinni. Uusi kerran
kymmenessä vuodessa tai heti kun näet murtumia kumissa. Ei kestä oktaanibuusterin kanssa. E85 etanolin kanssa ongelmia ei ole tullut vastaan. Saat edullisemmin
kun ostat useamman kerralla.
2 kpl hinta 20 euroa.
4 kpl hinta 30 euroa.
8 kpl hinta 50 euroa.
Kumityynyt ja kuppiprikat kaasuttimen korvan päälle mutterin alle.
Yhden kaasarin sarjassa 4 kumia ja 8 prikkaa hintaan 10 euroa.
Kahden kaasarin sarjassa 8 kumia ja 16 kuppiprikkaa yhteensä 18 euroa. LOPPU VARASTOSTA tällä hetkellä.
M8 pinnapultit imusarjaan kaasuttimien kiinnitykseen. Vaakaimuillekin riittävän pitkät. 8 kpl sarja yhteensä 25 euroa.
Tiiviste kaasarin ja ilmanputsarin väliin.
- 40mm kaasarille kuvassa 10 euroa/2kpl
- 45mm kaasareille 15 euroa/2kpl.
Runsaasti vaihtoehtoja saatavilla. Kysy. Kuvatut on varastossa. Muut tilattavaa.
Laippa joka vain kääntää jakoa hiukan sivuun jotta ICH mahtuu entisen Solexin paikalle. Tehty Transit Fordin V4 koneeseen ja olettaisin Saabin V4 koneessa olevan saman tilanteen. Sovitelaippa pultteineen hinta 40 euroa.
Imusarja yhdelle 2-kurkkuiselle vaakaimulle. Fiat 500 takatuupparit. Tähän sopii pienirunkoiset vaakaimut kuten Dellorto DHLB, Weber DCOF, Solex jne. Mukana värinänvaimennuskumi. Hinta 160 euroa.
Ford V8 390-427 . 4 x Weber 48 IDA kaasuttimille. Varastossa. Imusarjan hinta 840 euroa.
Toyota Starlet, Corolla3K ym. 2 x vaakaimu. Imusarjan pituus yläreunasta 68mm. Alareunasta 87mm. Kanava kanteen n. 32mm. Kaasarit 40mm. Redline. Made in Australia. Heti varastossa. Hinta 360 euroa
Satunnainen valikoima käytettyjä. Ostamme imusarjoja mm Ford OHC 2xIDF, Toyota K 2xIDF, Volvo B20 DGV.
60-luvun
rivikutosen orggissarja 2300S mallista kahdelle vaakaimulle. 2300
vakiomallissa oli yksi kaasutin, tässä se sporttimallin alkuperäinen sarja. Sisältää kunnollisen alkuperäisen
vivuston. Melkoisen harvinainen imusarja ihan tavallisen hinnalla. Hinta imusarjalle 120 euroa.
FORD OHC erikoislyhyt imusarja kahdelle vaakaimulle. Alipaineliittimet jokaiselle sylinterille. 40mm kaasareille kanavat. Pinnapulttien kierteet tallella. Vesikiertoliitin paikallaan. Hinta 120 euroa.
imusarja OHC Fordille DGV/ DGMS jaolla. 46x93mm. Varaosanumero 71HF-alkuinen, eli hyvin varhainen perusmalli ilman mitään ylimääräisiä antureita tai lähtöjä. Pinnapultit on paikalla. Samoin on tallella alkuperäiset vesi- ja alipaineletkunlähdöt. Alla ei ole liittimiä. Näitä Ford OHC DGV imusarjoja on alettu valmistaa uustuotantona Englannissa. Siellä uuden DGV:n imusarjan veroton hinta on reilut 350 puntaa. Näitä aitoja ei taida riittää kaikille. Kuvan käytetyn imusarjan hinta 100 euroa.
Ford Kent GT. Vanhempi kuin 2/68. Vanha ensimmäinen versio Escort Kent GT imusarjasta 1968. numerolla 2735 ja Fomoco logolla, eikä Fordin ovaalilla kuten myöhemmissä. Kaasarin laippa 32/32 kokoa. Malli esitelty ennen 2/68. Kuuluu 2735E moottori lohkon kanssa. Samaa käytettiin todennäköisesti Kent koneisessa GT Cortinassa. Hinta 80 euroa.
Ford Kent imusarja yhdelle 38/38 kaasuttimelle. Kaasarin puolen laippa tosiaan isompi kuin yleensä, ja selvästi edelleen tehtaan jäljiltä. Sopiihan tähän myös tavallinen DGV, mutta mielenkiintoinen sarja jonka numeroa en löytänyt lähteistäni. Ensimmäistä numeroa ei näy mutta olettaisin olevan 691F-9425-AB. Pinnapulttien kierteet näyttää olevan kunnossa ja liittimet on mukana. Pultteja ei ole. Hinta 80 euroa.
Ford Kent alkuperäinen 2-kurkkuisen imusarja 711F-9425 HB, siis GT tai Sport malli väliltä
9/70 - 6/72. Likainen ehjä sarja jossa liittimet ja pinnapultit paikalla. Laippa 32/32. Näitä Kent DGV imusarjoja on alettu valmistaa uustuotantona Englannissa. Siellä uuden imusarjan veroton hinta on reilut 340 puntaa. Näitä aitoja ei taida riittää kaikille. Kuvan käytetyn imusarjan hinta 120 euroa.
Fordin koneista alkuperäisiä alipaine- ja vesikiertoliittimiä. Nämä alumiiniset hajoaa usein irroituksessa. Nyt tarjolla. Hinta 15 euroa kpl.
Lada Samara. Etuvetoisen imusarja kahdelle pienirunkoiselle vaakaimukaasuttimelle. Dellorto DHLB, Solex 32 ja 35, ja Weber DCOF. Kannen laippa on selvästi Fiat sukuinen, eli ehkä voisi soveltaa myös sinne. Mittoja kysyjille. Aina mahdollista hyödyntää tästä myös pelkkä kaasareiden laippa. Imusarja kun maksaa vahemmän kuin laipan teettäminen. Imusarjan hinta 40 euroa.
alkuperäinen imusarja kahdelle 36 DCNF pystykaasuttimelle. Tätä sarjaa on ollut tehdasasennuksena muutamissa sedanin sporttimalleissa, ja Matra Bagheera sekä Simcan Offroad malleissa. Imusarjan hinta 80 euroa.
Simca Rallye 2 erikoismallin alkuperäinen tehdasimusarja pikkutuplille. Tähän sopii 32 tai 35 mm 2-kurkkuiset vaakaimut. Solex 32 ja 35 PHH ja PHHE, Weber DCOF ja Dellorto DHLB. Näitä ei kasva ihan joka oksalla. Imusarjan hinta 160 euroa.
Sovitelaippa. Toyota 52x113 jaon tilalle 2-kurkkuinen Weber DMTL, DMTR tai DAT turbo. Jako kaasarille 46x87mm. Tämä japsikaasarin 52x113 jako löytyy mm Toyota Corolla ja Tercel -75-86 1600 4A koneista. Siisti tehdastekoinen laippa jossa pultit mukana. Tähän jakoon sopiva Weber on vakiona Fiat/Lancia/Citroen, ja on yleinen myös BMW Pierburgin korvaajana. Laipan hinta 50 euroa.
Käyttämätön imusarjapari Junis 1500 tms vanhoihin kuplan 60-luvun koneisiin joissa sylinterikannessa on vain 1 imukanava. Kaasariksi sopii Weber 34 ICH ja ICT. Imusarjaparin hinta yhteensä 60 euroa.
VW type 1 kupla, junis ym. Imusarjat kahdelle 2-kurkkuiselle. Pitkät. Voisi luulla tavallisiksi, mutta eihän näihin sovi Weberit tai Dellortot. Näihin sopii vain Porsche 912 ja viimeisissä 356 malleissa olleet saksalaiset 40 PII Solexit. Liian helppoja valintoja karttavalle sopiva setti. Imusarjaparin hinta 80 euroa.
Free Technics Oy
info@freetechnics.fi
P. 0400-911356
Tili FI8457108320035523