Viritysosia ja varusteita klassikkoautoihin.

Pikatiedote


Tämä viikko ollaan töissä. Ensi viikosta alkaen lomalla.

 Käytetyt kaasuttimet. Old, used, vintage Weber Dellorto and Solex carburettors for sale.

KaasariRivi800
Virityskaasuttimet ovat historiallisia analogisia muinaismuistoja jotka yllättäen tarjoavat vielä nykyäänkin vahvan elämyksen ja tunnelman. Nämä ovat jotain todellista ja käsinkosketeltavaa. Tuplakaasareiden imuääni ei häviä takaraivosta kun sen on joskus kokenut. Mekaanisesti kauniita ja teknisesti edistyneitä laitteita jotka ovat aikoinaan ylpeydellä valmistettu kestämään eliniän. Kun jotain tehdään, niin tehdään se kunnolla.

Käytettyjä kaasareitä löytyy vaihtelevasti. Ne tarjotaan kunnostamattomana ja hinnoitellaan yksilöllisesti kuntoon ja osiin nähden. Kaikki ovat täydellisiä, ellei toisin mainittu. Kaikki tällä listalla myytävät Weberit ovat aitoa tavaraa eikä mitään rantarolexeja. Kaikilla käytetyillä kaasuttimilla on tyytyväisyystakuu. Ellei ostamasi osa vastaa odotuksiasi, palauta se. Saat rahasi takaisin. Palautusmahdollisuus/tyytyväisyystakuu 6 kuukautta. Oikeasti. Olemme ylpeitä siitä mitä teemme ja haluamme että asiakaskin on tyytyväinen ostokseensa. Tuotteet joissa on punainen Vintage Varoitus ovat autofreakin löytöjä eikä niitä yleensä kannata soveltaa muihin kuin alkuperäiseen käyttökohteeseensa. Jos haet helppoa käyttökaasaria, katso myös uudet kaasuttimet. Jotain aitojen Webereiden arvostuksesta kertoo se että jotkut käytetyt maksavat saman tai enemmänkin kuin uudet vastaavat.  
Musiikkisuositus tälle osastolle: Kiss - Back To The Stone Age.



Now in stock: Tällä hetkellä ( 3.5. 2021.) kohdalla myytäviä käytettyjä mm:


Dellorto40DHLAFpariAvattunaDellorto40DHLAFpariTakaaDellortoPumpunVaraosaDellorto40DHLAFpari
* Dellorto 40 DHLA vaakaimupari. Malli F, eli alunperin ollut Alfa Romeon tehdas asennuksena. Kaasuttimet on ns saastemallia, eli on tarkoitettu katukäyttöön autoon jossa päästörajoja mitataan. Suomessa siis vm -78 alkaen. Paikalla on 2-litraisen katukoneen säädöt. Kurkut 32 sorvattu. Pääsuutin 145, seosputki 11 nöyrä ja helppo. Ilmasuutin 210. Tyhjäkäynti 60. Pumpun suutin 35. Kohokammion kannet on ehjät ja seosruuvit on vanhaa vaivattomampaa M5 kierre mallia kuten Weberissäkin jotka ei jää jumiin. Toinen pumpun kierretanko on lyhyempi, mutta ehjä alkuperäinen käytetty varaosa tulee mukaan. Myös rikastimen vaijerin kannake ja mutterit toiseen kaasariin on lisätty mukaan kuvaamisen jälkeen. Kaasuttimet on puhdistamatta. Kuulalaakerit on kunnossa ja läpät liikkuu kauniisti. Ei klappia. Kaasuvipu kummassakin oma työntötangolle. Ei synkattu keskeltä. Ollut B20 Volvossa. Alkuperäiset bensabanjoliittimet paikallaan. 5 progressioreikää rungossa. Sisältä kohokammiosta tummuneet muttei hapettuneet. Asialliset lähtökohdat. Hinta 350 euroa pari.


Weber45DCOEpatinaPariWeber45DCOEpatinaPariTakaaWeber45DCOE1516pariBefore
* Weber 45 DCOE 15 ja 16 pari. Italialaiset wanhat Patina-Weberit. Vaatii kunnon puhdistuksen ja täyden läpikäynnin.  Nämä ei ole tällaisenaan hyvät eikä helpot. Kaikkea on syytä epäillä. Hyvät puolet on nopeasti kerrottu: Rungot vaikuttaa ehjiltä eikä osapuutteita löytynyt muita kuin palautusjouset. Ajattelin laittavani nämä suoraan pesuun ja täydelliseen läpikäyntiin jonka jälkeen nämä näyttäisi samalta kuin takana olevat läpikäydyt Webrut, mutta toisaalta olisi myös hinnaltaan jossain uusien Webereiden suunnalla. Annetaan ensin mahdollisuus tarttua näihin tällaisena. Hinta 480 euroa parilta.


Weber40DCOE2pariMenossaNippuunRungotk1Weber40DCOE2pariTakaa2021Weber40DCOE2pari2021

* Weber 40 DCOE 2 pari. Italy, Bologna. Nämä on melkoisen hienot. Ultraäänipesty, lasikuulapuhallettu ja huoltosarjalla kasattu. Kuulalaakerit on kunnossa, eikä akseleissa ole klappia mihinkään suuntaan. DCOE 2 mallia on ollut muutamissa autoissa tehdasasennuksena vuodesta 1960 alkaen, mutta näitä on myös myyty myöhemminkin runsaasti virityskaasuttimena jälkiasennukseen. Näissä, kuten kaikissa muissakin 60-luvulta peräisin olevissa malleissa hajotin on paikallaan vain jousella, eli imutorven tai putsarin avulla pitää lukita hajottimet paikalleen. Kaasareissa on paikalla 30mm kurkut, 4,5 hajottimet, 130 pääsuuttimet, F11 seosputket, 200 ilmat, 45F9 tyhjäkäynnit ja 35 pumpun suuttimet. 3 progressioreikää rungossa. Nyt on kohdalla hyvä valikoima käytettyjä alkuperäisiä mittatarkistettuja suuttimia, jolloin suutinkokojakin voidaan onnistua hakemaan toiveiden mukaan. Hinta 750 euroa parilta.


kasiG
Kuva Ahvenistolta. Scuderia Naftalin.
GordiniWeber40DCOE25ja26
Weber40DCOE25kansiWeber40DCOE26kansi
Renu8GordiniWeber40DCOEaukiRenault8Gordini40DCOEWeberPariTakaaRenault8Gordini40DCOEWeber25and26pair
* Weber 40 DCOE pari. Mallit 25 ja 26 eli alkuperäiset tehdasasennetut kaasuttimet Renault 8 Gordiniin. Missään muussa ei ole näitä uutena ollut.  Italialaiset tietysti ja 60-luvun lopulta. Ultraäänipesty ja huoltosarjalla kasattu. Nämä oli niin hyvin säilyneet ettei tarvinneet lasikuulapuhallusta. Synkkavipuja on hitsattu ja jatkettu jälkeenpäin. Tässä mallissa on alunperin vain ulkosivuilla mutterit läppäakselin päädyssä. Keskeltä vivut on kiinteäksi niitatut. Hajottimien ympärillä on holkit jotka tukee hajottimet paikalleen. Tähän hajottimeen sopii Weberin alkuperäiset upotettavat imutorvet. Asialliset kaasuttimet. Yhtä siistit myös sisältä. Saahan nämä laittaa muuallekin kuin Renuun, mutta hyvä ainakin tietää mihin nämä alunperin kuuluu. Original matching number pair of Made in Italy, Bologna Weber 40 DCOE 25-26 to Renault 8 Gordini. Price 750 euros pair. Hinta 750 euroa parilta.


OpeltwinZenithINATOpel6koneentuplatZenitKaasuttimet
* Opel 6-koneen imusarja ja 2 kpl Zenith INAT kaasutinta yhdysvipuineen. En ole kovin toiveikas että nämä olisi erikoisen hyvät tai helpot. Zenithit harvoin on. Tähän Opelin 2500, 2800 6-koneen imusarjaan sopii samaan pulttijakoon myös Weber DGV ja DGMS. Toki näille on hyvä antaa mahdollisuus, kun eivät nämä kuitenkaan huonoimpiakaan aihioita ole. Läpät ei ole jumissa. Jos tämä olisi hyväkuntoinen setti sen hinta olisi 1000 euron suunnalla ja se olisi jo myyty saksaan. Tämän hinta 180 euroa. Huom oikeasti painava paketti. En lähetä. Vain nouto.



45DCOE16auki45DCOE16single45DCOE16singlewithrampipes
* Weber 45 DCOE 16. Yksittäinen italialainen vaakaimu vuodelta 1970. Ei huono sisältäkään. Läpät ja akseli näyttää hyvältä. Ei kuitenkaan ole uuden veroinen. Pitkittäistä liikettä löytyy akselista, eli laakerit kannattaisi lukita paikalleen jos tehdään katukäyttöön ilman kompromissejä. Rikastin on kunnossa. Paikalla 33  sorvatut kurkut. Hajottimet 4,5 ja F14 seosputket, 150 pääsuuttimet, 200 ilmat, 50F8 tyhjäkäynnit. Hinta ilman imutorvia 260 euroa. Hinta imutorvien kanssa 300 euroa.


Weber38DCOE25purkukuvaWeber38DCOEpari
Weber38DCOE16n2264Weber38DCOE17n1883
* Weber 38 DCOE pari. Free Technicsin takahuoneen aarrehyllyllä pitkään haudottuja. Nämä on alunperin olleet Fiat 2300 S Coupe mallissa. Tähän koneeseen löytyy myös imusarjat sekä ilmanputsarikotelo. Tällä sarjalla saat muutettua perus 2300 mallin kahden kaasarin S-malliksi. ( 2300 perusmalli 117hv, 2300S 150 hv.) Koska Fiat 2300 on Suomessa aika harvassa, enkä viitsi ainakaan ensimmäisenä näitä keskieurooppaan olla tarjoamassa, on mahdollista ostaa pelkät kivan eksoottisen kokoiset DCOE Weberit. Nämä on osiltaan ja päällisin puolin ihan samanlaiset kuin saman ikäiset 40 DCOE Weberitkin. Tässä vain läpän koko 38mm. Nämä on vanhaa kivaa perusmallia, eikä saastemalleja kuten jotkut 70-luvun Ferrarin 38 DCOE Weberit on. Kurkut ja hajottimet sopii samat kuin 40 DCOE. Nämä on ikäluokkaa 1962-1968. (purkukuva löytyi vain uudemmasta versiosta) Ei ole meillä kunnostettuja, mutta vaikuttaa keskivertoa paremmilta. Näille osuvia käyttökohteita olisi vaikka Sunbeam Imp, ja kaikki muutkin pienellä viritetyllä koneella olevat aikakauden laitteet. 1600 kone osuu jo kauniisti 40mm kaasareille. Sitä pienemmissä koneissa 38 olisi mittasuhteiltaan osuvampi kuin 40mm. Hinta 750 euroa parilta, ja mukaan saa kaupanpäälle 2300S imusarjat.


2TBkoneenTuplakaasariPaketti19701975Toyota2TBkaksoiskaasuttimet2TBtuplat
MYYTY.* Toyota 2T-B koneen alkuperäinen kahden kaasuttimen sarja. Ainoa kohtuullisen täydellinen 2T-B setti meillä koskaan. Nettitietojen mukaan ollut käytössä 1970-1975. Japanilaisia 2-kurkkuisia vakiokaasareita kaksin kappalein. Paketti on projekti tai somiste Toyota-miehen hyllylle. Kaasarit on vajaat ja surkeat. Hyvää on se että kahden kaasarin toisiinsa yhdistävät vivuston telineetkin on ainakin pääpiirteittäin tallella. Myydään sarjana kaikki kerralla. Hinnanmuodotus voi olla sellaista kuin imusarja 50 euroa, putsarikotelo 80 euroa ja yhdysvivustojen osat 50 euroa. Kaasarit ei maksa mitään. Paketti yhteensä noudettuna 180 euroa tai lähetettynä posteineen 220 euroa. MYYTY.


051110 009p
* Tavallista parempi valikoima kohdalla Dellorton ja Weberin käytettyjä kurkkuja ja seosputkia. Useimmat italialaisia.

Weberiin:

- Kurkkuja koko 30 mm 40 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 6 kpl.  Hinta 40 euroa pari, tai 80 euroa 4 kpl.
- Kurkkuja koko 34 mm 40 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 2 kpl.  Hinta 40 euroa pari
- Kurkkuja koko 36 mm 45 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl.  Hinta 80 euroa sarja
- Seosputkia F16. DCOE, IDF ja IDA runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl. Hinta 80 euroa sarja.
- Seosputkia F34. DCOE, IDF ja IDA runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl. Hinta 150 euroa sarja. NLA. ei enää saatavilla uutena.

Dellortoon:

- Kurkku 40 DHLA 28 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 80 euroa.
- Kurkku 40 DHLA 32 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 80 euroa.
- Kurkku 40 DHLA 34 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 60 euroa.
- Kurkku 45/48 DHLA 40 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 60 euroa.
- Kurkku 45/48 DHLA 41 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 40 euroa.
- Hajotin 40 DHLA nro1. Alkuperäinen käytetty neljän sarja yhteensä 100 euroa, Löytyy 4 kpl ja myydään vain sarjana.
- Hajotin 40 DHLA nro3. Alkuperäinen käytetty neljän sarja yhteensä 100 euroa, tai 40 euroa kpl. Löytyy 6 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.5 hinta 40 euroa pari. Löytyy 2 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.6 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.7 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.10 hinta 40 euroa neljän sarja. Löytyy 8kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.11 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.12 hinta 40 euroa neljän sarja. Löytyy 8 kpl.

Ylläolevat käytetyt on kaikki hyväkuntoista tavaraa. Lisäksi 40 DHLA Dellortoon löytyy laatikollinen kakkoslaatuista hajotinta ja kurkkua. Kurkut 28-32 ja hajottimet 3. Edullisia. Kaikissa on jotain sanomista. Hapettuneita, ylimääräinen reikä porattu kylkeen, tms.


3236DGVkulunut3236DGVkulunutAuki3236DGVkulunutAlta
* Weber 32/36 DGV-FA. Escort Mexico. Vanha italialainen. Fordin alkuperäinen. Malli jota Escort Mexico käytti. On matching numbers Mexicoon eikä tätä Weberiä kannata muualle ajatellakaan. Ensimmäisen elämän palvellut tämäkin, eli on ihan reilusti väljä. Tämä on tehtaan jäljiltä ollut käsiryypyllä, mutta rikastin läppineen ja akseleineen on poistettu. Kaikki ryypyn osat on samoja kuin tavallisemmassa DGV 5A mallissa. Hapettumaa on sisällä, mutta paljon pahempiakin on nähty. Kiinteät kurkut 26 ja 27mm. Entisöintiin. Holkkeja ja uusia akseleitakin on saatavilla. Hinta 80 euroa.



Saab96Solex34W2Saab34W2SaabSolex34W2triplatSaabSolex34W2
* Saab 96 Solex 34W2 triplakaasarit. Tarkemmin tässä on oikeastaan 1 kolmekurkkuinen kaasutin. Läppäakseli on yhteinen. Nätti setti ja toisin kuin yleensä, tämä ei ole edes luokattoman väljä. Tästä voisi jopa kuvitella tekevänsä käyttöön kaasarit. Toki toimii hyvin myös mäkiauton konekopan kylkeen. Saabistin tai kaasarifanaatikon kirjahyllyssäkin tai miesluolassa nämä olisi melkoisen puhuttelevat. Hinta imusarjoineen 250 euroa. 


 BMWtiairbox
* MYYTY. BMW -02 Ti alkuperäinen siistimätön peltinen ilmanputsarikotelo. 250 euroa. MYYTY.




911IDA3c40IDA3cpari
* Porsche 911 Weberit. 40mm 3-kurkkuiset pystykaasarit. 911 T-koneen kaasarit. Mallit 40 IDTP 3C ja 40 IDT 3C1. Italialaiset Weberit 60-luvun lopulta tai 70-luvun alusta. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta 1500 pari yhteensä.




CapriJaEscortArtukaisissa640FordV6tripleWeber42DCNF27FordV6TripleWithFilterboxFordV6putsariaukiFordV6imusarjaNumero
* Vintage varoitus. Keräilykamaa: Ford Essex V-6 3.0 vanha alkuperäinen tripla setti. Ford Motorsport imusarja H772F 9424 AA. 3 kpl italialaista Weber 42 DCNF kaasutinta sekä ilmanputsarikotelo. Kaasareissa on vielä vanhempi Weberin EW-logo. Niidenkin ajoitus osuu siis samaan ikäluokkaan kuin vuoden -77 imusarja.  Selvästi hyvin vähän kilometrejä näissä kaasareissa. Aika harvassa taitaa olla suomessa aidot vanhat Fordin V-6 tripla setit. Tässä aito vanha alkuperäinen tarjolla uustuotannon hinnalla. Hinta 3600 euroa sarja ja tähän kuuluu mukaan musta airbox jota ei uutena saa. Vaihtoehdotuksiakin kuunnellaan. Triple Weber set for Ford Capri 3.0 etc. Airbox included. Carbs, manifold and airbox are all old original.  More fotos available. Price 3600 euro.


120708 030120708 029AlexanderSunbeamSUH4carbsBelow
* Älä pelästy vaikka antiikkiset SU H4 kaasuttimet ovat listalla. Nämä ei oikein ole edes meidän aluetta nämä muuttuvakurkkuiset, mutta sen verran vanha nostalginen jälkiasennus setti ja vielä perinteikkällä brittiviripajan Alexander imusarjalla että täytyyhän tällaisestakin kaikille kertoa. En ole edes varma mihin tämä imusarja sopii, mutta vahva oletus kallistuu Sunbeamiin ja Minx ikäluokan laitteisiin eli imusarja osuu 1960-lukuun. Kaasarit on sen verran vanhoja että niiden kanssa ollaan todennäköisesti 50-luvulla. Kaasarit on mallia H4. Ei siis tavallisempi uudempi HS4. Koko on 1,5" noin 38mm. Ryypyn käyttövivut on poistettu eikä niitä löydy. Kaasarit on olleet varmaan ainakin 30 vuotta käyttämättä. Männät takertelee. Läpät liikkuu normaalisti ja normaalisti jonkun verran klappiakin löytyy. Wikipedian mukaan SU H mallisarja on esitelty 1937 ja sen seuraajaksi SU HD malli jossa kohokammio kiinni neljällä pikkuruuvilla jo vuonna 1954. Britit tuntien myöhemminkin on näitä käytetty. Ainakin Volvolle ovat myyneet B16B koneeseen näitä. Volvon tuplakaasarimalli Sport käytti juuri tätä SU H4 mallia vuosina 1957-1961. Samoin jossain 50-luvun MG:ssä oli tällaisia. Varmaan monessa muussakin, ja näitä on aina myyty myös erikseen jälkiasennukseen ja viritykseen. Saa nuo kaasarit hyödyntää erikseenkin ellei imusarjalle ole tarvetta. Imusarjaa on korjaushitsattu ja sen saa kaupanpäälle jos haluaa. Vaihtokaupatkin mahdollisia. Hinta 250 e pari. Price 250 euro pair with Alexander Conversions manifold.


MYYDYT, SOLD:


40DCOE18Vuodelta73imutorvilla
Myyty. Weber 40 DCOE 18.


Weber32DGVauki
Myyty. Weber 32 DGV.


Weber42DCNF
Myyty. Weber 42 DCNF.


44IDFvaraosarungotAlta
Myyty. IDF varaosarungot


Weber42DCOE8Huollettuna
MYYTY / SOLD Weber 42 DCOE 8.


Dellorto40DHLACpari2021
Myyty: Dellorto 40 DHLA C pari.


40DCOE27single
Myyty. Weber 40 DCOE 27


LanciaSolexit
MYYTY. Lancia Fulvia 35mm kaasutinpari.


DSC 0153
MYYTY. Weber 40 DCOE 151 pari 2002.


Solex44PHHmadeinitaly
MYYTY. Solex 44 PHH pari.


Dellorto40DHLAHpariHuollettunaTakaa
MYYTY: Dellorto 40 DHLA H pari.


36DCNVH5
MYYTY: Weber 36 DCNVH 2 kpl.


DellortoDRLA40Bturbo
MYYTY: Dellorto 40 DRLA turbo pari.


Solex40ADDHEuudemmatTakaa
MYYTY: Solex 40 ADDHE pari.


DinoTriplaDCN
MYYTY. Triplat Weber 40 DCN kaasuttimet. Dinon sarja myyty Sveitsiin.


32DGVasiallinenAlta
* MYYTY Weber 32 DGV


32DGV7a711FHA
* MYYTY Weber 32 DGV.


Dellorto45DHLAM2020takaa
Myyty. Dellorto 45 DHLA M turbopari.


MikuniKogyo
MYYTY: 6 kpl Mikuni vaakaimuja.


Opel2xSolex
MYYTY / SOLD to France. Opel 1100SR twin Solex kit.


DDH40pariavattunaelokuu2020
MYYTY. Solex DDH pari.


MYYTY. Volvo vinokoneen imusarjalla Weber 32/34 DMTL.


40dhlaHparitakaa2020
* MYYTY. Dellorto 40 DHLA H pari.



BMW02Solex
MYYTY. BMW 1602 Ti Solex 40 PHH kunnostettu vaakaimupari. Tässä listaus Ti PHH Solexien BMW:n tehdassäätoarvoista: 1600 Ti 30/120/155/50. 1800 Ti 32/145/240/57,5. 2002Ti 34/130/155/52,5.


40DCOEpari2017
MYYTY. Weber 40 DCOE 151 pari.


Weber40DCOE18top8M
MYYTY 40 DCOE 18 pari.


40DCOE29ja30
MYYTY. Weber 40 DCOE Renault 8 Gordini matching pair. SOLD.


MYYTY. Dellorto 40 DRLA rivipari.


MYYTY. Weber 44 IDF.


40DCOE28single
MYYTY. Yksittäinen Weber 40 DCOE 28.


Weber40DCOE18nro1BTakaa
*MYYTY. Weber 40 DCOE 18 pari.


40DCOE2messinkiakselilla
* MYYTY. Weber 40 DCOE 2 pari.

40DCNF99open
* MYYTY. Weber 40 DCNF.



Weber40DCN14vuodelta78
* MYYTY. Weber 40 DCN


40DHLAcvhPariTakaa
MYYTY. Dellorto 40 DHLA pari.


Weber32DFEkuva
MYYTY. Weber 32 DFE.


CortinaAlexander
MYYTY. Alexander Ford Cortina Mk1 viripaketti.


MYYTY. Ford OHC imusarja ja DGAV.


32DGVyhtaikainen
MYYTY. Weber 32 DGV.


Weber40DCOE32pari
MYYTY. Weber 40 DCOE 32 pari.


40DCOE18vuosi5
MYYTY. Weber 40 DCOE 18.


40DCOE151takaaItaly
* MYYTY. Weber 40 DCOE 151.


Dellorto45DHLAMpari
* MYYTY. Dellorto 45 DHLA M turbopari powerjetillä.


3236DGV2016
* MYYTY. Weber 32/36 DGV yhtaikaa aukeava vuodelta 2016.


Weber40DFORecordSprint
MYYTY. Weber 40 DFO pari Opel Sprint sarjalla.


Solex45DDHpari
MYYTY. Solex 45 DDH pari.


40DHLACpariVolvosta
MYYTY. Dellorto DHLA pari.


44IDF71pariVuosi1988
MYYTY. Weber 44 IDF pari.


MYYTY. Weber 38/38 DGAS.


MYYTY. Weber 32/36 DGV.


44IDF4041top
* MYYTY. Weber 44 IDF pari . Ford Escort RS2000 matching numbers aihiot.


* MYYTY. Dellorto pari.


* MYYTY. Weber 34 DMTR.


SimcaRallye2SolexSet

* Simca Rallye 2 alkuperäinen täydellinen kaasaripaketti Solex pikkurunkoisilla vaakaimuilla. Once in a lifetime. MYYTY.



36DCNF18
* Weber 36 DCNF. MYYTY.


* Weber 28/36 DCD Matching numbers Ford Cortina GT Mk1. MYYTY,


* Dellorto 40 DHLA H pari. MYYTY.


SaabSolex34Wkaasarit

* Solex 34W Saab 96 2-tahtisen alkuperäinen sarja. MYYTY.


Weber45DCOE16sPari
* Weber 45 DCOE 16 pari. MYYTY.


2836DCDavattu
*  Weber 28/36 DCD. Paras DCD yksilö ikinä. MYYTY.


40DCOE151
* Yksittäinen Weber 40 DCOE 151. MYYTY


40dcoe28takaa
* Weber 40 DCOE 28 pari. MYYTY


DCOMalta
* Weber 40 DCOM 10 ja 11 pari.  MYYTY.



CarburatoriWeberServizio

* Weber kyltti ei ole myynnissä, vaan olen kiinnostunut ostamaan erilaisia kaasutinaiheisia mainoksia tai kirjallisuutta.

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Puh. 0400-911356
Puhelin voi olla suljettuna
ruokatunnilla ja vapaapäivinä.

Noutopiste. Vihnetie 2
20780 Kaarina.  
Ei jatkuvaa päivystystä.
Sovitaan aikataulut.

Free Technics Oy
Käyntiosoite: Vihnetie 2
Postitusosoite: Viitahaperonkuja 9
20780 Kaarina, Finland

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
P: 0400-911356
(Poistunut: 02-2432781)
Tili FI8457108320035523