Viritysosia ja varusteita klassikkoautoihin.

Pikatiedote


Lomalla. Paluu jossain vaiheessa heinäkuussa. Sähköpostiin voi laittaa viestiä. Puhelin on kiinni.

 Käytetyt kaasuttimet. Old, used, vintage Weber Dellorto and Solex carburettors for sale.

KaasariRivi800
Virityskaasuttimet ovat historiallisia analogisia muinaismuistoja jotka yllättäen tarjoavat vielä nykyäänkin vahvan elämyksen ja tunnelman. Nämä ovat jotain todellista ja käsinkosketeltavaa. Tuplakaasareiden imuääni ei häviä takaraivosta kun sen on joskus kokenut. Mekaanisesti kauniita ja teknisesti edistyneitä laitteita jotka ovat aikoinaan ylpeydellä valmistettu kestämään eliniän. Kun jotain tehdään, niin tehdään se kunnolla.

Käytettyjä kaasareitä löytyy vaihtelevasti. Ne tarjotaan kunnostamattomana ja hinnoitellaan yksilöllisesti kuntoon ja osiin nähden. Kaikki ovat täydellisiä, ellei toisin mainittu. Kaikki tällä listalla myytävät Weberit ovat aitoa tavaraa eikä mitään rantarolexeja. Kaikilla käytetyillä kaasuttimilla on tyytyväisyystakuu. Ellei ostamasi osa vastaa odotuksiasi, palauta se. Saat rahasi takaisin. Palautusmahdollisuus/tyytyväisyystakuu 6 kuukautta. Oikeasti. Olemme ylpeitä siitä mitä teemme ja haluamme että asiakaskin on tyytyväinen ostokseensa. Tuotteet joissa on punainen Vintage Varoitus ovat autofreakin löytöjä eikä niitä yleensä kannata soveltaa muihin kuin alkuperäiseen käyttökohteeseensa. Jos haet helppoa käyttökaasaria, katso myös uudet kaasuttimet. Jotain aitojen Webereiden arvostuksesta kertoo se että jotkut käytetyt maksavat saman tai enemmänkin kuin uudet vastaavat.  
Musiikkisuositus tälle osastolle: Kiss - Back To The Stone Age.

40DCOE18pariKoko640DSC 9629r640
Tarinaa vanhojen 40 DCOE 18 Webereiden kunnostuksesta ja kasauksesta ja säädöstä voit seurata Ford sivuillamme. Näistä tehtiin Weber Escortin kaasarit ensin normaalisti bensalle, ja sitten huvin ja urheilun vuoksi päivitettiin ne kulkemaan RE85 etanolilla.


OSTAN 40 ja 45 DCOE Weber pareja.



Now in stock: Tällä hetkellä ( 1. 7. 2020.) kohdalla myytäviä käytettyjä mm:



Weber38DCOE16n2264Weber38DCOE17n1883
* Weber 38 DCOE pari. Free Technicsin takahuoneen aarrehyllyllä pitkään haudottuja. Nämä on alunperin olleet Fiat 2300 S Coupe mallissa. Tähän koneeseen löytyy myös imusarjat sekä ilmanputsarikotelo. Tällä sarjalla saat muutettua perus 2300 mallin kahden kaasarin S-malliksi. ( 2300 perusmalli 117hv, 2300S 150 hv.) Koska Fiat 2300 on Suomessa aika harvassa, enkä viitsi ainakaan ensimmäisenä näitä keskieurooppaan olla tarjoamassa, on mahdollista ostaa pelkät kivan eksoottisen kokoiset DCOE Weberit. Nämä on osiltaan ja päällisin puolin ihan samanlaiset kuin saman ikäiset 40 DCOE Weberitkin. Tässä vain läpän koko 38mm. Nämä on vanhaa kivaa perusmallia, eikä saastemalleja kuten jotkut Ferrarin 38 DCOE Weberit on. Kurkut ja hajottimet sopii samat kuin 40 DCOE. Nämä on ikäluokkaa 1962-1968. Ei ole meillä kunnostettuja, mutta vaikuttaa keskivertoa paremmilta. Lisätiedot tulossa. Hinta 750 euroa parilta, ja mukaan saa kaupanpäälle 2300S imusarjat ja putsarikotelon.


LotusCortinaDCOE18Weber40DCOE18top8MWeber40DCOE18pari8MWeber40DCOE18takaa8MWeber40DCOE18Open8MWeber40DCOE18kannet8M40DCOE18kannenruuviPoikkiDSC 8447400
* Weber 40 DCOE pari. Mallia 18 eli ovat Lotuksen ja Ford Motorsportin käyttämää mallia 1970-luvulta. Weber Bologna Italy. Yksi kannenruuvi poikki. Ruuvin kanta on katkennut, ja noin sentin tumppi pystyssä kohokammiosta ylös. Oman harkinnan mukaan joko hyväksytään kiinnitys neljällä ruuvilla tai pyritään irroittamaan katkennut tumppi. Muuten varsin täydelliset, mutta siipimutterikannen alta puuttuu suuttimet ja seosputket kantoineen. Ei pahassa kunnossa kohakammiosta mutta putsaamisen tarpeessa toki. Kannet ehjät ja kohot näyttää hyvältä. Ryypyn männät on jumissa, eikä ehjänä pelastettavissa koska niitä on jo aiempi omistaja yrittänyt irti. Ryypyn mekanismit rattaineen ehjiä ja toimivia. Synkkavivut on. Kurkut 30mm. Hajottimet 4,5 mallia johon kuuluu upotettavat imutorvet. Ilman imutorvia tai muuta lukitusta nämä ei pysy paikallaan. Päällisin puolin tavallista siistimmät.  Pahoittelut huonolaatuisista hämäristä valokuvista. Hinta 250 euroa pari.


DellortoDRLA40BrivikoneenpariDellortoDRLA40BturbopariDellortoDRLA40BkohokammiotDellortoDRLA40BaltaDellortoDRLA40Bturbo
* Dellorto DRLA 40 B. Pystykaasuttimet rivikoneeseen. Mallit R6249 ja R6250. Tehdasturbot jotka sopii myös vapaastihengittävään. 40mm turboissa ei ole koskaan lisärikastuspiiriä, eli ovat sopivat alle 1.5 ahtoihin. Puhdistuksen tarpeessa sisältä. Siistimättä. Läpät ja akselit liikkuu kauniisti. Alkuperäiset rivikoneen synkkavivut ehjänä paikalla. Kurkut 32,  140 pääsuuttimet, seosputket 2, ilmat 190, tyhjäkäynnit 58. Kumikannentiivisteet. Hyvät lähtökohdat. Hinta 450 euroa parilta.


Solex44PHHmadeinitaly
* Solex 44 PHH-2 Made in Italy vaakaimukaasuttimet. 2 kpl 2-kurkkuista. Nämä ei ole 190 SL Mersun saksalaiset Solex 44 PHH kaasuttimet vaikka saman tyylisiä ovatkin. Tämän opiskelu ei heti tuottanut mitään täsmällistä, mutta näiden alkuperäinen käyttökohde saattaa olla ollut Alfa Romeo jostain 50-luvun lopulta tai 60-luvun alusta. Mikunin ensimmäinen versio ilmeisesti kopioitiin näistä. Näissä on kuitenkin Mikunia helpompi, tavallinen Solexin neulaventtiili. Nämä on mekaanisesti yhtaikaa aukeavat kaasarit. Toisesta puuttuu kaasuläpät. Synkkavipuja on rakenneltu kuten yleensä ja akselin päädyn mutterit muuttuu. Muita osapuutteita en huomannut. Näissä on muovikohot, ja suuttimet on päältä vaihdettavat. Suutisetti on samanlainen kuin Japanilaisissa Mikuni Solexeissa. Nämä voisi olla hyvin kotonaan jossain 60-70-luvun oldskool japsissa. Hinta 280 euroa pari. +40 euron lisähinnalla saa mukaan uudet Weberin 44mm kaasuläpät 4 kpl.


051110 009p
* Tavallista parempi valikoima kohdalla Dellorton ja Weberin käytettyjä kurkkuja ja seosputkia. Useimmat italialaisia.

Weberiin:

- Kurkkuja koko 30 mm 40 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 6 kpl.  Hinta 40 euroa pari, tai 80 euroa 4 kpl.
- Kurkkuja koko 34 mm 40 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 2 kpl.  Hinta 40 euroa pari
- Kurkkuja koko 36 mm 45 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl.  Hinta 80 euroa sarja
- Seosputkia F16. DCOE, IDF ja IDA runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl. Hinta 80 euroa sarja.
- Seosputkia F34. DCOE, IDF ja IDA runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl. Hinta 150 euroa sarja. NLA. ei enää saatavilla uutena.

Dellortoon:

- Kurkku 40 DHLA 28 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 80 euroa.
- Kurkku 40 DHLA 32 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 80 euroa.
- Kurkku 40 DHLA 34 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 80 euroa.
- Kurkku 40 DHLA 34 Tommis Billet. Käyttökelpoinen uustuotanto. 4 kpl yhteensä 60 euroa.
- Kurkku 45/48 DHLA 40 ja 41 alkuperäinen. Muutama sarja kumpaakin löytyy. Hinta 60 euroa neljän sarja.
- Hajotin 40 DHLA nro1. Alkuperäinen käytetty neljän sarja yhteensä 100 euroa, Löytyy 4 kpl ja myydään vain sarjana.
- Hajotin 40 DHLA nro3. Alkuperäinen käytetty neljän sarja yhteensä 100 euroa, tai 40 euroa kpl. Löytyy 6 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.5 hinta 40 euroa pari. Löytyy 2 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.6 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.7 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.10 hinta 40 euroa neljän sarja. Löytyy 8kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.11 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.12 hinta 40 euroa neljän sarja. Löytyy 8 kpl.

Ylläolevat käytetyt on kaikki hyväkuntoista tavaraa. Lisäksi 40 DHLA Dellortoon löytyy laatikollinen kakkoslaatuista hajotinta ja kurkkua. Kurkut 28-32 ja hajottimet 3. Edullisia. Kaikissa on jotain sanomista. Hapettuneita, ylimääräinen reikä porattu kylkeen, tms.


44IDFvuodelta201544IDFvuosi2015
* Weber 44 IDF. Yksittäinen pystykaasutin vuodelta 2015. Ilman rikastinta. Paikalla 135 pääsuuttimet, F11 seosputket ja 60 tyhjäkäynnit. Asiallisen oloinen kohtuullisen vähän käytetty kaasutin josta en löytänyt mitään huomautettavaa. Imutorvetkin on mukana. Hinta imutorvien kanssa 250 euroa, tai ilman imutorvia 220 euroa.


LanciaSolexitLanciaSolexitPutsarinsivultaLanciaSolexitAltaLanciaC35PHHSolexitLanciaSolexitAvattuna
* Lancia Fulvia ym 2 kpl 2-kurkkuisia Solex C35 PHH pikkurunkoisia vaakaimuja imusarjan ja putsarikotelon kanssa. Putsarin kansi puuttuu sekä 2 imutorvea. Muuten harvinaisen täydellinen setti. Lancia on käyttänyt sekä 32 että 35 PHH Solexeja. Tässä ne isommat vaihtoehdot. Asialliset aihiot entisöintiin. Kaasareissa ei näy mitään osapuutteita. Jopa rikastimen käyttövivut on ehjät. Synkkavivut alkuperäiset ja paikallaan. Yllättävän siistit sisältä. Vaatii luonnollisesti kunnollisen puhdistuksen ja huoltosarjan. Olleet vähintään 30 vuotta käyttämättä. Läpät ym liikkuu luontevasti. Mikään kokeiltu kohde ei ole jumissa. Nämä on hyvät aihiot. Hinta on vain kaasuttimista. Muut tulee kaupan päälle. Nämä ei sovi DCOE jakoon, vaan jako on sama kuin DHLB Dellortoissa ja DCOF Webereissä. Näitä on ennenkin laitettu kovinkin erilaisiin laitteisiin mm Uraliin. Näitä pikkurunkoisia vaakaimuja ei enää valmisteta uutena mitään merkkiä. Kaasutin paketin hinta 400 euroa.



Weber28ICPkuvaFiat600Weber28ICPFiatWeber28ICP
* Weber 28 ICP. Fiat 600 kaasutin. 28 ICP 3 versio on esitelty vuonna 1964.  Ei mitenkään uuden veroinen, vaan aihio huollettavaksi. Vaatii kunnollisen puhdistuksen myös sisältä. Akselissa ei tunnu klappia. Ehkä sekin löytyy vasta kunnollisen puhdistuksen jälkeen. Ei ole hapettunut sisältä. Kevyt kolhu ilmanputsarin kiinnityskaulassa, joka ei haittaa putsarin käyttöä. Lupaava lähtökohta. Hinta 60 euroa.


3236DGVkulunut3236DGVkulunutAuki3236DGVkulunutAlta
* Weber 32/36 DGV-FA. Escort Mexico. Vanha italialainen. Fordin alkuperäinen. Malli jota Escort Mexico käytti. On matching numbers Mexicoon eikä tätä Weberiä kannata muualle ajatellakaan. Ensimmäisen elämän palvellut tämäkin, eli on ihan reilusti väljä. Tämä on tehtaan jäljiltä ollut käsiryypyllä, mutta rikastin läppineen ja akseleineen on poistettu. Kaikki ryypyn osat on samoja kuin tavallisemmassa DGV 5A mallissa. Hapettumaa on sisällä, mutta paljon pahempiakin on nähty. Kiinteät kurkut 26 ja 27mm. Entisöintiin. Holkkeja ja uusia akseleitakin on saatavilla. Hinta 120 euroa. 


32DGVasiallinen32DGVasiallinenAlta32DGVasiallinenAuki32DGVasiallinenSivu
* Weber 32 DGV 7A. 32/32 vaiheittain aukeava DGV on ollut käytössä pienissä sporttisissa Fordeissa, esim Escort 1300 GT ja Sport malleissa. Tässä mallissa on kiinteät kurkut kokoa 23 ja 24mm. 32 DGV kaasutinta ei ole enää vuosikymmeniin saanut uutena. Tässä yllättävän hyvin säilynyt yksilö entisöintiin. Akselissa on vain vähän välystä, ja sisältäkin varsin siisti. Kaasuläpätkin on hyvän oloiset eivätkä ole varmaan koskaan olleet auki. Tämä kaasutin on siistimättä kuvattu ja lupaava. Paras 32 DGV mitä meille on osunut 30 vuoden aikana. Nostettu aikoinaan syrjään odottamaan josko löytyisi entisöitävä Gt tai Sport. DGV malli korvasi aiemman DFE mallin ilmeisesti syksyllä 1970. Weberin hinta 250 euroa



4548DHLAkurkut
* Dellorton 45 ja 48 DHLA kurkkuja. Yhteen kaasariin vaihtoehtoja. 2 kpl kutakin kokoa. Osa käytettyjä, osa vanhaa varastoa.  Koot 34, 37, 38 ja 41. Kaikki muut alkuperäisiä. Yksi 38 on uustuotantoa, mutta kehtaa laittaa aidon rinnalle. Myydään myös pari kerrallaan jolloin parin hinta 40 euroa. Kaikki kerralla edullisemmin, keskihinta 12,50 euroa kpl, eli yhteensä 100 euroa.


Dino40DCNx3DinoTriplaDCNDinoTriplatDinoFerrariDino40DCN14DinoSpyderWeberCatalogo
* Weber 40 DCN tripla setti Fiat Dinosta. Aito paketti 1966-1969 2.0 Dinosta. Samat Coupessa ja Spiderissa. 3 kpl Weber 40 DCN 14 kaasutinta ja imusarja. Sama paketti kuin Ferrarin Dinossa. Erikseen on tarjolla myös entisöimätön pintaruosteinen peltinen yhtenäinen ilmanputsarikotelo joka sopii tähän, mutten ole varma minkä ikäisestä Dinosta se on lähtöisin. Kaasuttimet on ulkonäköentisöity omalle hyllylle yli 25 vuotta sitten. Jos Weberit on tulossa ajoon, kannattaa puhdistaa ja uusia ainakin kalvot. Mancave materiaalia. Hinta kaasuttimet ja imusarja 1500 euroa tai vaihto.



Saab96Solex34W2Saab34W2SaabSolex34W2triplatSaabSolex34W2
* Saab 96 Solex 34W2 triplakaasarit. Tarkemmin tässä on oikeastaan 1 kolmekurkkuinen kaasutin. Läppäakseli on yhteinen. Nätti setti ja toisin kuin yleensä, tämä ei ole edes luokattoman väljä. Tästä voisi jopa kuvitella tekevänsä käyttöön kaasarit. Toki toimii hyvin myös mäkiauton konekopan kylkeen. Saabistin tai kaasarifanaatikon kirjahyllyssäkin tai miesluolassa nämä olisi melkoisen puhuttelevat. Hinta imusarjoineen 200 euroa.


 



BMW02SolexSolexBMWtiairbox
* BMW 1602 Ti Solex 40 PHH kunnostettu vaakaimupari sekä -02 Ti alkuperäinen siistimätön peltinen ilmanputsarikotelo. Ostin nämä saksalaiset Solexit kunnostettuna Italiasta 10-20 vuotta sitten. Koska näihin sopivaa -02 Ti BMW:tä ei ole osunut kohdalle, laitetaan harvoin hyvänä kohdalle osuva kaasarisetti tarjolle. Kaikki muut 30 vuoden aikana osuneet BMW solexit on olleet normaalisti loppuunajettuja. Tässä listaus Ti PHH Solexien BMW:n tehdassäätoarvoista: 1600 Ti 30/120/155/50. 1800 Ti 32/145/240/57,5. 2002Ti 34/130/155/52,5. Kunnostetut Ti orggiskaasarit ja ilmanputsarikotelo yhteensä 600 euroa. Nämä on edulliset kun katsot hiukan mitä muualla on tarjolla.




Opel2xSolexOpelSivultaOpelTopOpelMann8950631
* Opel Kadett 1100 SR harvinaisen täydellinen tuplakaasarisetti. Imusarjoja näkee ja kaasareitakin, mutta tässä setissä on tallella kaasareiden väliset synkkavivut ja ennen kaikkea upeat Mann ilmanpuhdistinkotelot. Hieno lähtökohta entisöintiin. Tätä settiä on haudottu Free Technicsin takahuoneen aarrehyllyllä varmaan 20 vuotta seuraavaa Kadettia odottamassa, mutta nyt annetaan tilaisuus aktiivisimmille. Myös vaihto johonkin tavallisempaan mahdollinen. Hinta 600 euroa. Tai, ostan kaasareihin sopivan kauniisti patinoituneen ehjän A- tai B- Coupe Kadettin. 




911IDA3c40IDA3cpari
* Porsche 911 Weberit. 40mm 3-kurkkuiset pystykaasarit. 911 T-koneen kaasarit. Mallit 40 IDTP 3C ja 40 IDT 3C1. Italialaiset Weberit 60-luvun lopulta tai 70-luvun alusta. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta 1500 pari yhteensä.




CapriJaEscortArtukaisissa640FordV6tripleWeber42DCNF27FordV6TripleWithFilterboxFordV6putsariaukiFordV6imusarjaNumero
* Vintage varoitus. Keräilykamaa: Ford Essex V-6 3.0 vanha alkuperäinen tripla setti. Ford Motorsport imusarja H772F 9424 AA. 3 kpl italialaista Weber 42 DCNF kaasutinta sekä ilmanputsarikotelo. Kaasareissa on vielä vanhempi Weberin EW-logo. Niidenkin ajoitus osuu siis samaan ikäluokkaan kuin vuoden -77 imusarja.  Selvästi hyvin vähän kilometrejä näissä kaasareissa. Aika harvassa taitaa olla suomessa aidot vanhat Fordin V-6 tripla setit. Tässä aito vanha alkuperäinen tarjolla uustuotannon hinnalla. Hinta 3600 euroa sarja ja tähän kuuluu mukaan musta airbox jota ei uutena saa. Vaihtoehdotuksiakin kuunnellaan. Triple Weber set for Ford Capri 3.0 etc. Airbox included. Carbs, manifold and airbox are all old original.  More fotos available. Price 3600 euro.



40DCOE29ja3040DCOE29ja30takaaRenault8GordiniWeber29 30
Vintage varoitus. Keräilykamaa: Matching numbers Webers to Renault 8 Gordini / Alpine A110. Models Weber 40 DCOE 29-30. To restoration. Price 750 euros pair. Wanhat italialaiset 40 DCOE webrut. Mallinumerot Weber 40 DCOE 29 ja 30. Aihiot entisöintiin. Nämä on 60-luvun museokamaa. Ovat Renault 8 Gordini ja Alpine A110 1300 alkuperäiset. Tällä mallinumerolla ei muita kohteita ollut. Kuvassa lähdekirja Weber Catalogo Generale, eli yleisluettelo vuodelta 1968. Paikalla mm F15 seosputket joita ei enää saa uutena ja jotka oli vakiona Gordinissa. (Gordinin vakiot 33, 130, F15, 200, 45F8/50F8, 35. Kaasareiden välissä keskellä vivut on niitattu akseliin jo tehtaan jäljiltä. Näissä on hitsattu joskus omia lisäyksiä. Ryypyn käyttövivut tallella jotka myös näyttää olevan hiukan erilaisia kuin muissa DCOE Webereissä. Ebayssa ranskassa tarjolla vastaavat kaasarit hintaan 1500 euroa pari. Nämä puolta halvemmalla kun ollaan suomessa. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta 750 euroa parilta. Menossa seuraavaksi kevyeen entisöintiin jonka jälkeen hinta muuttuu, eikä alaspäin.


120708 030120708 029AlexanderSunbeamSUH4carbsBelow
* Älä pelästy vaikka antiikkiset SU H4 kaasuttimet ovat listalla. Nämä ei oikein ole edes meidän aluetta nämä muuttuvakurkkuiset, mutta sen verran vanha nostalginen jälkiasennus setti ja vielä perinteikkällä brittiviripajan Alexander imusarjalla että täytyyhän tällaisestakin kaikille kertoa. En ole edes varma mihin tämä imusarja sopii, mutta vahva oletus kallistuu Sunbeamiin ja Minx ikäluokan laitteisiin eli imusarja osuu 1960-lukuun. Kaasarit on sen verran vanhoja että niiden kanssa ollaan todennäköisesti 50-luvulla. Kaasarit on mallia H4. Ei siis tavallisempi uudempi HS4. Koko on 1,5" noin 38mm. Ryypyn käyttövivut on poistettu eikä niitä löydy. Kaasarit on olleet varmaan ainakin 30 vuotta käyttämättä. Männät takertelee. Läpät liikkuu normaalisti ja normaalisti jonkun verran klappiakin löytyy. Wikipedian mukaan SU H mallisarja on esitelty 1937 ja sen seuraajaksi SU HD malli jossa kohokammio kiinni neljällä pikkuruuvilla jo vuonna 1954. Britit tuntien myöhemminkin on näitä käytetty. Ainakin Volvolle ovat myyneet B16B koneeseen näitä. Volvon tuplakaasarimalli Sport käytti juuri tätä SU H4 mallia vuosina 1957-1961. Samoin jossain 50-luvun MG:ssä oli tällaisia. Varmaan monessa muussakin, ja näitä on aina myyty myös erikseen jälkiasennukseen ja viritykseen. Saa nuo kaasarit hyödyntää erikseenkin ellei imusarjalle ole tarvetta. Imusarjaa on korjaushitsattu ja sen saa kaupanpäälle jos haluaa. Vaihtokaupatkin mahdollisia. Hinta 350 e pari.  Price 350 euro pair with Alexander Conversions manifold. 


Weber42DCNFWeber42DCNFMaserati
* Yksittäinen italialainen Weber 42 DCNF 26M pystyimuvirityskaasutin. Tätä isompaa DCNF mallia ei uutena ole enää saatavilla. Citroen SM Maseratin V-6 koneesta. Mukana Ferrari-mallin nätti imutorvilevy. Asiallinen, siistimätön alkuperäinen kunto. Kuulalaakeroitu läppäakseli, eli ei ole väljä. Jako imusarjaan 52x85mm. Vaihtokaupatkin mahdollisia. Hinta imutorvilevyn kanssa 350e ja ilman sitä 300 euroa. Single Weber 42 DCNF. price with ramplate 350 euro.


MYYDYT:


LotusCortinaDCOE18Weber40DCOE18nro1BTakaa
*MYYTY. Weber 40 DCOE 18 pari.


40DCOE2Gatalogo40DCOE2messinkiakselilla
* MYYTY. Weber 40 DCOE 2 pari.

40DCNF99open
* MYYTY. Weber 40 DCNF.



Weber40DCN14vuodelta78
* MYYTY. Weber 40 DCN


40DHLAcvhPariTakaa
MYYTY. Dellorto 40 DHLA pari.


Weber32DFEkuva
MYYTY. Weber 32 DFE.


CortinaAlexander
MYYTY. Alexander Ford Cortina Mk1 viripaketti.


MYYTY. Ford OHC imusarja ja DGAV.


32DGVyhtaikainen
MYYTY. Weber 32 DGV.


Weber40DCOE32pari
MYYTY. Weber 40 DCOE 32 pari.


40DCOE18vuosi5
MYYTY. Weber 40 DCOE 18.


40DCOE151takaaItaly
* MYYTY. Weber 40 DCOE 151.


Dellorto45DHLAMpari
* MYYTY. Dellorto 45 DHLA M turbopari powerjetillä.


3236DGV2016
* MYYTY. Weber 32/36 DGV yhtaikaa aukeava vuodelta 2016.


Weber40DFORecordSprint
MYYTY. Weber 40 DFO pari Opel Sprint sarjalla.


Solex45DDHpari
MYYTY. Solex 45 DDH pari.


40DHLACpariVolvosta
MYYTY. Dellorto DHLA pari.


44IDF71pariVuosi1988
MYYTY. Weber 44 IDF pari.


38DGASavattuna
MYYTY. Weber 38/38 DGAS.


DGVvolvosta
MYYTY. Weber 32/36 DGV.


44IDF4041top
* MYYTY. Weber 44 IDF pari . Ford Escort RS2000 matching numbers aihiot.


40DHLAperusmallit
* MYYTY. Dellorto pari.


* MYYTY. Weber 34 DMTR.


SimcaRallye2SolexSet

* Simca Rallye 2 alkuperäinen täydellinen kaasaripaketti Solex pikkurunkoisilla vaakaimuilla. Once in a lifetime. MYYTY.



36DCNF18
* Weber 36 DCNF. MYYTY.


* Weber 28/36 DCD Matching numbers Ford Cortina GT Mk1. MYYTY,


Dellorto40DHLAhpari
* Dellorto 40 DHLA H pari. MYYTY.


SaabSolex34Wkaasarit

* Solex 34W Saab 96 2-tahtisen alkuperäinen sarja. MYYTY.


Weber45DCOE16sPari
* Weber 45 DCOE 16 pari. MYYTY.


2836DCDavattu
*  Weber 28/36 DCD. Paras yksilö ikinä. MYYTY.


40DCOE151
* Yksittäinen Weber 40 DCOE 151. MYYTY


40dcoe28takaa
* Weber 40 DCOE 28 pari. MYYTY


DCOMalta
* Weber 40 DCOM 10 ja 11 pari.  MYYTY.



CarburatoriWeberServizio

* Weber kyltti ei ole myynnissä, vaan olen kiinnostunut ostamaan erilaisia kaasutinaiheisia mainoksia tai kirjallisuutta.

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Puh. 0400-911356
Puhelin voi olla suljettuna
ruokatunnilla ja vapaapäivinä.

Kivijalkamyymälä Vihnetie 2
20780 Kaarina.  
Ei jatkuvaa päivystystä.
Sovitaan aikataulut.

Free Technics Oy
Käyntiosoite: Vihnetie 2
Postitusosoite: Viitahaperonkuja 9
20780 Kaarina, Finland

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
P: 0400-911356
(Poistunut: 02-2432781)
Tili FI8457108320035523