Viritysosia ja varusteita klassikkoautoihin.

Pikatiedote

Torstaina 14.12. olemme töissä vain aamupäivän. Suljemme myymälän ja puhelimen lounasaikaan. Illalla ollaan taas tavoitettavissa puhelimella.

 Käytetyt kaasuttimet. Old, used, vintage Weber Dellorto and Solex carburettors for sale.

KaasariRivi800
Virityskaasuttimet ovat historiallisia analogisia muinaismuistoja jotka yllättäen tarjoavat vielä nykyäänkin vahvan elämyksen ja tunnelman. Nämä ovat jotain todellista ja käsinkosketeltavaa. Tuplakaasareiden imuääni ei häviä takaraivosta kun sen on joskus kokenut. Mekaanisesti kauniita ja teknisesti edistyneitä laitteita jotka ovat aikoinaan ylpeydellä valmistettu kestämään eliniän. Kun jotain tehdään, niin tehdään se kunnolla.

Käytettyjä kaasareitä löytyy vaihtelevasti. Ne tarjotaan kunnostamattomana ja hinnoitellaan yksilöllisesti kuntoon ja osiin nähden. Kaikki ovat täydellisiä, ellei toisin mainittu. Kaikki tällä listalla myytävät Weberit ovat aitoa tavaraa eikä mitään rantarolexeja. Kaikilla käytetyillä osilla on tyytyväisyystakuu. Ellei ostamasi osa vastaa odotuksiasi, palauta se. Saat rahasi takaisin. Palautusmahdollisuus/tyytyväisyystakuu 6 kuukautta. Oikeasti. Olemme ylpeitä siitä mitä teemme ja haluamme että asiakaskin on tyytyväinen ostokseensa. Tuotteet joissa on punainen Vintage Varoitus ovat autofreakin löytöjä eikä niitä yleensä kannata soveltaa muihin kuin alkuperäiseen käyttökohteeseensa. Jos haet helppoa käyttökaasaria, katso myös uudet kaasuttimet. Jotain aitojen Webereiden arvostuksesta kertoo se että jotkut käytetyt maksavat saman tai enemmänkin kuin uudet vastaavat.  
Musiikkisuositus tälle osastolle: Kiss - Back To The Stone Age.

.AhvenistoLeksa1968

Now in stock: Tällä hetkellä ( 13.12.2017.) kohdalla myytäviä käytettyjä mm:

* Porsche 911 Weberit. 40mm 3-kurkkuiset pystykaasarit. Lisätiedot ja kuva tulossa.

* Yksittäinen Weber 40 DCOE 28 vaakaimukaasutin.  Wanha edullinen italialainen. Paikalla 30 kurkut, 4,5 hajottimet joista vain toisen kiinnitys on tallella. Tyhjäkäynnit 50F24, Seosputket F9. Ilmat 190. Palautusjousi ja sen ylälevy puuttuu. Melko asiallinen kaasari. Lisätiedot tulossa. Hinta 180 euroa.

W40DCOE32single2W40DCOE32Single3W40DCOE32single
* Yksittäinen Weber 40 DCOE 32. Wanha edullinen italialainen. Ehjä runko ja ehjä kansi, ja osapuutteita ja fiksattavaa. Paikalla 30mm kurkut, 4,5 hajottimet jotka eivät pysy paikallaan. Tyhjäkäyntisuuttimet ja niiden kannat puuttuu. Pumppu 35. Pääpiiri on paikallaan, elis seosputket pääsuuttiimet ja ilmat, mutta vaikuttaa sekalaiselta poratulta. Bensaletkun liitin ja suutinkansi puuttuu. Ryyppy jumissa ja vaijerin kannake katkennut. Kaasuläpän ruuveja vaihdettu toisessa läpässä sekalaisiin. Palautusjousi puuttuu. Palvelee ehkä parhaiten varaosina tai runkovikaisen täydennyksenä. Rungon hinta erikseen 100 euroa. Kannen hinta erikseen 80 euroa. Kaikki yhteensä 120 euroa.
36DCDjaSprint36DCD14
* Weber 36/36 DCD 14. Mekaanisesti vaiheittain aukeava pystykaasari 46x93 jaolla. Vaihdettavat kurkut. Volvosta. Ei uuden veroinen, mutta myös hinta alle kolmasosa uuden hinnasta. Akselista löytyy normaalisti klappia ja likainenkin on. Ei suositella päästömitattaviin, eli vm -78 tai uudempiin. Tämä on lähtenyt Italian tehtaalta 1987. Malli DCD 14 on B20 Volvoa varten esitelty malli. Useimmat käytetyt DCD:t on parikymmentä vuotta vanhempia ja vielä enemmän maailmaa nähneitä. Vain kaasuvipu vaihtunut, muuten varsin räpeltämätön. Mukaan saa pestävän Sprint Filterin kromiputsarin jossa pohjapellista jo kromi hilseilee. Hyvä lähtökohta vaikka Fiatin "Abarth" koneelle. Kaasarin hinta ilmanputsarin kanssa.180 euroa.

Toyota2TWeberDMTL
* Weber 32/34 DMTL. Toyota 2T koneeseen aikoinaan tilattu merkkikohtainen korvaava Weber jossa mukana sovitelaippa alle ja toinen laippa päälle alkuperäistä ilmanputsaria varten. Ei uuden veroinen tämäkään. Klappia löytyy jo akselista ja likainenkin on, eli näppituntumalta veikkaisin että ensimmäinen 100tkm on jo nähty. Keskivertoa paremmin toiveita herättävä käytetty kuitenkin. Magneettiventtiili on mykistetty. Kaasuvipu on tallella, mutta siihen jatkoksi tuleva vaijerikaaren akseli on paloiteltu. Sovitelaipat imusarjan kanssa erikseen 80 euroa. Kaasarin hinta 100 euroa. Yhdessä 140 euroa.

DHLA40HkansirikkiDHLAHtankoPoikki
DHLA40HtakaaDHLAHsingle
* Dellorto 40 DHLA H. Yksittäinen kaasutin. Pari täsmäongelmaa. Kohon kiinnityksestä kannesta murtunut puolikas irti. Kemiallisella metallilla helpoiten korjattavissa. Kiihdytyspumpun kierretanko poikki. Mukaan tule huoltosarja josta on jo kalvo laitettu paikalleen. Sarjan mukana myös palautusjousi, ja kiihdytyspumpun tangon jousi. Muuten ok aihio. Kuiva, muttei järkyttävän hapettunut. Seosruuvitkin liikkuu. Paikalla 32 kurkut, 170 pääsuutin, 11 seosputket, 180 ilmat, 62 tyhjäkäynti, 65 pumppu. VW type 1 riuskan katukoneen jäljiltä, ja säädötkin sen mukaiset. Tästä saa vielä kaasarin. Hinta huoltosarjan kanssa 120 euroa.

40DCOE15140DCOE151single
* Yksittäinen Weber 40 DCOE 151. Asiallinen käytetty siistimätön Webru. Lähtenyt Italian tehtaalta vuonna 1987. Tuntuu varsin vähän ajetulta. Selvästi keskiarvoa asiallisempi. Läpät ja akselit hyvän näköiset ja tuntuiset. Ollut V-6 Fordissa laipalla vakion tilalla, joka ei ole järin hyvä ajatus. Paikalla 28 kurkut, 150 pääsuuttimet, F9 putket, Ilmoista ei saa selvää. Tyhjäkäynnit 45F9 jotka on liian pienet useimpiin. Pumppu 60. Paikalla alkuperäiset imutorvet joiden pituus noin 40mm. Kuvan jälkeen kaasariin lisättiin vielä uusi vakiokaasuvipu ja tuo jälkeenpäin lisätty vaijerikaari on edelleen toisella sivulla. Paikalla on alkuperäiset muovikoho ja kumikannentiiviste. Sisältä siistimpi kuin päältä, ja tietysti kaikki ehjää. Ei ole edes seosruuveja kiristetty runkoon liikaa kuten useissa. Hinta kaasarille 250 euroa.

messut2017
* Messuilla käyneet jättikokoiset paksua paperia olevat 150x100cm Weber julisteet nyt tarjolla hintaan 40 euroa kpl. Aiheina 2x48 IDA, 40 IDA3c ja Dino 3x40DCN. (2x45DCOE myyty, mutta uutena edelleen saatavilla 80 eurolla.)

Weber36DCNF17ja18koko640Weber36DCNFpari17ja18koko640
* Weber 36 DCNF 17 ja 18 pystykaasutinpari. Made in italy. Näissä on kuulalaakeroidut läppäakselit sekä vaihdettavat kurkut. DCNF malli on ulkomitoiltaan pienikokoinen virityskaasutin. Suosittu mm Fiateissa. Paikalla on 29mm kurkut. Tyhjäkäynnit 45. Pääsuuttimet porattu n 150 kokoon. Seosputket F54. Ilmat 165. Pumppu 40. Muuten siis luontevaa skaalaa, paitsi tyhjäkäynnit on sopivat vain pienimpiin koneisiin ja pääsuuttimista on tehty liian isot. Ei ole välivipuja valmiina kaasareiden yhdistämiseen keskeltä. Näitä on viimeksi liikuteltu kahdella työntötangolla. Oikealla näkyy kaari vaijeria varten ja kaaressa on kiinni rivikoneen yhdysvipujen toinen puoli. Ryyppyvaijerin kuoren kannankepaikat katkaistu tai katkenneet. Ryyppyvivut ja mekanismit on paikallaan. Sisältä siistimmät kuin päältä. Pulttijako imusarjaan 52x85mm. Tarjolla mukaan 4kpl uusia pääsuuttimia + 20 eurolla. Hinta kuvan kunnossa ilman lisäosia 360 euroa parilta.

44IDF4041pari44IDF4041Ford44IDF4041imutorvenkiinnitys44IDF4041alta44IDF4041top
Vintage varoitus. Keräilykamaa: Weber 44 IDF pari. Mallinumerot 44 IDF 40 ja 41 eli Ford Escort 2000 RS alkuperäismallit. Fordin varaosanumerot näille on H76HM9510AA/AB. Rankasti maailmaa nähnyt vanha rivikoneen pari. Harvinaisen surkeat ihan suoraan suomeksi sanottuna. Läppäakselia on lyhennetty useammastakin päädystä ja yhtä akselin päätyä on hitsattu. Kyllä tuohon vielä vivun kiinni saa, hitsaamalla. Tehtaan jäljiltä joissakin IDF:ssä oli rivikoneissa joku akselin pääty niitattu, eli ei se hitsaus ihan ruokoton synti tämän pelastukseen enää olisi. 50 Ave Mariaa, niin eiköhän se siitä. Uudet akselit on tietty aina pätevä valinta. Toisessa kaasarissa on imutorven/kannen kiinnityksen kohdalta pala pois, ja ilmeisesti jostain muustakin pultinkohdalta on kierteet pois koska näkyy läpipulttia. Kiihdytyspumpun käyttötangon varret on hitsattu, vaikuttaa kyllä liikkuvan normaalisti. Hajottimen päätkin hiukan kärsineitä. Paikalla on Fordin käyttämä halpisversio bensapaineensäätimestä, eli kuristettu paluulinja tankille jota IDF perusmalleissa ei ole. Ryypytkin näyttää olevan tallella. Nämä on edellisen omistajan jäljiltä suoraan pesusta, eli näyttävät ehkä kuvissa hämäävän siistiltä. Jos nämä olisi oikeasti hyväkuntoiset yksilöt, olisi hinta 2- tai 3-kertainen. Nämä eivät ole hyvät kaasarit. Ei sen silti tarvitse antaa estää kovaa ajoa. Vastaavia RS:n numeroilla olevia 44 IDF:iä on meillä ollut kolme kertaa viimeisen 20 vuoden aikana. Nämä ovat lähteneet Bolognan tehtaalta vuonna 1976. Ei löydy imusarjaa eikä putsaria. Nämä on matching numbers kaasarit välikoppa RS:än. Ehkä johonkin vanhaan sotaratsuun jossa on jo ennestään taistelujälkiä eikä ole tarkoituskaan viimeistellä uutta hienommaksi. Hinta 400 euroa parilta.

W40DCOE18LotusW40DCOE18Lotus64040DCOE18W40DCOE18koko640
* Vintage varoitus. Keräilykamaa: Weber 40 DCOE 18 pari. Wanhat italialaiset vaakaimut kaivettiin esille omista kätköistä koska oma Escortti ei näytä saavan Lotuksen TC konetta. Malli 40 DCOE 18 on ollut tehdasasennuksena Lotus Cortina, Lotus Elan ja Escort TC malleissa. Malli 18 on esitelty vuonna 1963 Mk1 Cortinaan ja käytetty siitä eteenpäin useissa Lotus koneisissa Fordeissa ja Lotuksissa. Modernimpi 18T malli on ollut Elan GT:ssä vuonna -78. Näitä 18 numeroisia on myyty myös jälkiasennuksena, eli kaikki 18 malliset eivät ole olleet kiinni Lotuksen koneessa uutena. Näissä yksilöissä alemman rivin numerot kertoo kaasareiden olevan vuodelta 0. siis -70 vai olikohan näitä listoilla vielä -80 ? Alarivissä ei siis lue "OK" vaan nolla K. Fordin konehuoneeseen olisivat hyvin kotonaan ja vuoden -70-71 Lotariin voisi tiukkapipokin kutsua matching numbers kaasareiksi kun osuu mallin lisäksi vielä vuosikin. Vakiona Lotuksessa 30 kurkut, 4,5 hajotin, 115 pääsuutin, F11 seosputki, 200 ilma, 40 pumppu, 50 pumpun takaisku. 45F9 tyhjäkäynti, 175 neula ja messinkohot säädettynä 8,5/15mm. Kyllä, Lotus numero näkyy hinnassa. Joku webrun tusinamalli olisi tämän kuntoisena satasen tai pari vähemmän. Nämä eivät ole kunnostettuja, vaan normaalia käytettyä tavaraa joita edellinen omistaja on hiukan koittanut siistiä, ja me ollaan korjattu/korjaamassa loputkin osapuutteet. Uudet Fordin synkkavivut sekä Lotarin käyttämät kisatyylin bensabanjot on nyt löydetty tähän ja ovat paikallaan. Kaasarit on olleet ajossa viimeksi kesällä 2016. Hinta 800 parilta.

SolexTriplatSaab
* Solex 34W2 Saab 96 2-tahtisen alkuperäinen sarja. Näyttää nopeasti katsottuna kolmelta kaasarilta, mutta näissä onkin yhteinen pitkä läppäakseli ja yhteinen runko kaasuläppien kohdalta. Kyseessä on siis yksi 3-kurkkuinen pystykaasutin. Sen vuoksi myös tavallista helpompi säätää kun ei tarvitse murehtia kaasareiden välisestä synkronoinnista. Ovat pakostakin tahdissa kun liikkuvat samalla akselilla. Muutenkin tavallista selkeämmät kaasarit kun Saabin tehdas ei ole pitänyt edes kiihdytyspumppua tarpeellisena. Ryyppykin on vain keskimmäisessä kaasarissa. Pääsuuttimet ja tyhjäkäyntisuuttimet ja neulaventtiilit on tavallista mallia joita löytyy suoraan hyllyltä. Suutinkootkin näyttää olevan yllättävän normaaleja verrattuna 4-tahtimaailmaan. Näiden kanssa kestää vielä hetken, Katsotaan saadaanko kasattua kahdesta sarjasta yksi ilman isompia puutteita tai ongelmia. Etsinnässä vielä ainakin yksi koho ja bensaliitin. Samalla opiskellaan näiden eroja ja sopivuuksia. Alustavasti näyttää imusarjan kiinnityksen koneeseen olevan yksi selkeä tunniste. Saab Sport 1965 on kuudella pultilla ja Monte Carlo 850 1966-67 ja vakiomalli on kahdeksalla pultilla. Kohdalla olevat sarjat on 8-pultin kiinnityksellä. Ihan mielenkiinnosta mallasin imusarjaan Porschen 3-kurkkuista 40mm pystykaasaria ja sehän osuu niin lähelle että olisi tehtävissä sovitelaipalla. Näissä on Lancian 3-kurkkuisia joskus kisakuvioissa nähty. Tässä tulossa nostalgiasetti kovaan ajoon tai saabistin kirjahyllyyn.

ZenithPorsche356
* Porsche 356 Zenith 2-kurkkuiset 32 NDIX kaasuttimet ja imusarjat. Aihiot kunnostukseen. MYYTY.

Weber36DCNFsingle
* VARATTU. Weber 36 DCNF 49. Yksittäinen käytetty yhtaikaa aukeava pienikokoinen italialainen virityskaasutin. Kuulalaakeroidut läppäakselit. Pulttijako imusarjaan 52x85mm. Kurkut on vaihdettavat. Paikalla 24mm. Puhdistuksen tarpeessa. 150 euroa.

AlenSimcaSimcaRalley2simcaRallye2purkukuva2simcaRallye2putsaripiirrosSimcaRallye2SolexitSimcaRallye2SolexSet
* Vintage varoitus. Keräilykamaa:  Simca Rallye 2 alkuperäinen täydellinen kaasaripaketti. Once in a lifetime. Tuskin meillekään enää osuu koskaan kohdalle toista vastaavaa täydellistä settiä. Imusarja, 2 kpl Solex 35 PHHE pikkurunkoista vaakaimua, ja massiivinen ilmanputsarikotelo. Ollut arviolta 20 vuotta pois käytöstä. Tähän autoon löytyy myös Rallye 2 alkuperäiset kierrosluku- ja nopeusmittarit jotka saa kaupan päälle kaasarisetin mukaan. Loput autosta joutui aikanaan jokkiskäyttöön. Näillä osilla voi päivittää vaikka perustonnia erikoismallin varusteilla. Näillä alkuperäisillä osilla muutokset onnistuu myös museorekisteriin. Simca Rallye 2 kone oli 1294cc ja siitä irtosi vakiona 82 hv 6000 kierroksella. Vakiona kiinni on kirjan mukaan 31mm kurkut ja 132,5 pääsuuttimet. Simca 1200 S Coupe mallissa on lähes sama paketti. Vain ilmanputsarin imuputkissa eroa. Hinta kaasaripaketista 580 euroa. 

VolvoRsportB202solex640Solex45DDHpariVolvoRsportpurkukuvarajattu640
Vintage varoitus. Keräilykamaa: Solex 45 DDH italy vaakaimupari. Antiikkinen pari kunnostukseen. Yksi kurkun lukitusruuvi (M5) poikki, mutta ehjä vaihdokki tulee mukana. Toinen kiihdytyspumpun käytötanko on kotitekoinen ja siihenkin tulee käytetty alkuperäinen irrallaan mukaan. Hintaan kuuluu myös uudet kiihdytyspumpun kalvot ja kannentiivisteet irrallaan mukaan. Nämä sopii hyvin vaikka vanhaan Volvoon joissa vanhemmissa R-sportin setissä oli juuri 45 DDH:t. Volvo R-sport vaihtoi DDH mallin ADDHE malliin joulukuussa 1976. Hinta lisäosien ja uusien kalvojen ja tiiivisteiden kanssa 460 euroa pari. Kaasarit tällaisenaan kuin nyt on ilman lisäosia 360 euroa. myös R-sportin ilmanputsari löytyy tarvittaessa, Samoin eskiltuna- imusarjat tuplille, mutta eivät kuulu kaasareiden hintaan.

CapriJaEscortArtukaisissa640FordV6tripleWeber42DCNF27FordV6TripleWithFilterboxFordV6putsariaukiFordV6imusarjaNumero
* Vintage varoitus. Keräilykamaa: Ford Essex V-6 3.0 vanha alkuperäinen tripla setti. Ford Motorsport imusarja H772F 9424 AA. 3 kpl italialaista Weber 42 DCNF kaasutinta sekä ilmanputsarikotelo. Kaasareissa on vielä vanhempi Weberin EW-logo. Niidenkin ajoitus osuu siis samaan ikäluokkaan kuin vuoden -77 imusarja.  Selvästi hyvin vähän kilometrejä näissä kaasareissa. Aika harvassa taitaa olla suomessa aidot vanhat Fordin V-6 tripla setit. Tässä aito vanha alkuperäinen tarjolla uustuotannon hinnalla. Hinta 3600 euroa sarja.  Triple Weber set for Ford Capri 3.0 etc. Airbox included. Carbs, manifold and airbox are all old original.  More fotos available. Price 3600 euro.

Weber40DCNWeber40DCNtakasivuWeberDCN14Dino
* Weber 40 DCN 14. Wanha yhtaikaa aukeava italialainen 2-kurkkuinen pystykaasutin jossa kiinnitys imusarjaan kolmella pultilla. DCNF mallin edeltäjä. Tässä mallissa ei ole koskaan ollutkaan rikastinta. Malli on esitelty 60-luvun lopulla mutta tätä myytin uutena suomessakin vielä 80-luvun lopulla. Tämä yksilö on lähtenyt tehtaalta 1978 ja on vielä vanhalla EW-logolla. Alkuperäisasennuksena vain 3 kpl v-6 Dinon koneissa Ferrarissa ja Fiatissa, eli suomessa pyörivät yksilöt on aikoinaan yleensä ostettu uutena jälkiasennukseen. Luettelokuva vuodelta -68. Kuulalaakeroidut läppäakselit, eli ei ole väljä. Akselin toisessa päässä vipu jälkeenpäin hitsattu akseliin. Bensalinja on kotikutoinen. Muuten ok lähtökohta puhdistuksen ja huollon jälkeen kovaan ajoon. Kurkut vaihdettavat. Hinta 250 euroa. Single Weber 40 DCN 14. Price 250 euro.

40DCOE29ja3040DCOE29ja30takaaRenault8GordiniWeber29 30
Vintage varoitus. Keräilykamaa: Matching numbers Webers to Renault 8 Gordini / Alpine A110. Models Weber 40 DCOE 29-30. To restoration. Price 750 euros pair. Wanhat italialaiset 40 DCOE webrut. Mallinumerot Weber 40 DCOE 29 ja 30. Aihiot entisöintiin. Nämä on 60-luvun museokamaa. Ovat Renault 8 Gordini ja Alpine A110 1300 alkuperäiset. Tällä mallinumerolla ei muita kohteita ollut. Kuvassa lähdekirja Weber Catalogo Generale, eli yleisluettelo vuodelta 1968. Paikalla mm F15 seosputket joita ei enää saa uutena ja jotka oli vakiona Gordinissa. Kaasareiden välissä keskellä vivut on niitattu akseliin jo tehtaan jäljiltä. Näissä on hitsattu joskus omia lisäyksiä. Ryypyn käyttövivut tallella jotka myös näyttää olevan hiukan erilaisia kuin muissa DCOE Webereissä. Ebayssa ranskassa tarjolla vastaavat kaasarit hintaan 1500 euroa pari. Nämä puolta halvemmalla kun ollaan suomessa. Hinta 750 euroa parilta. Menossa seuraavaksi kevyeen entisöintiin jonka jälkeen hinta muuttuu, eikä alaspäin.

120708 030120708 029AlexanderSunbeam
* Älä pelästy vaikka antiikkiset SU:t ovat listalla. Nämä ei oikein ole edes meidän aluetta nämä muuttuvakurkkuiset, mutta sen verran vanha nostalginen jälkiasennus setti ja vielä perinteikkällä brittiviripajan Alexander imusarjalla että täytyyhän tällaisestakin kaikille kertoa. En ole edes varma mihin tämä sopii, mutta vahva oletus kallistuu Sunbeamiin ja Minx ikäluokan laitteisiin. Kaasarit ja imusarja on sen verran vanhoja että ollaan todennäköisesti 60-luvun alkupuoliskolla. Vuonna -65 oli jo uudemmat SU:t käytössä. Saa nuo kaasarit hyödyntää erikseenkin ellei imusarjalle ole tarvetta. Imusarjaa on korjaushitsattu ja sen saa kaupanpäälle jos haluaa. Hinta 350 e pari.  Price 350 euro pair with Alexander Conversions manifold.

Weber42DCNFWeber42DCNFMaserati
* Yksittäinen italialainen Weber 42 DCNF 26M pystyimuvirityskaasutin. Tätä isompaa DCNF mallia ei uutena ole enää saatavilla. Citroen SM Maseratin V-6 koneesta. Mukana Ferrari-mallin nätti imutorvilevy. Asiallinen, siistimätön alkuperäinen kunto. Kuulalaakeroitu läppäakseli, eli ei ole väljä. Jako imusarjaan 52x85mm. Hinta imutorvilevyn kanssa 350e ja ilman sitä 300 euroa. Single Weber 42 DCNF. price with ramplate 350 euro.

Solex
* Ostan tähän BMW 1602 Solex 40 PHH vaakaimupariin siihen kuuluvan alkuperäisen peltisen ilmanputsarikotelon.

CarburatoriWeberServizio

* Weber kyltti ei ole myynnissä, vaan olen kiinnostunut ostamaan erilaisia kaasutinaiheisia mainoksia tai kirjallisuutta.

Yhteystiedot ja tilaukset

Free Technics Oy
Puhelin 0400-911356
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
20780 Kaarina. Finland
Tili FI8457108320035523

Haku

Language

englanti

ruotsi

Puhelin 0400-911356.
Voit soittaa milloin vain.
Puhelin on suljettuna
ruokatunnilla ja vapaapäivinä.

Kivijalkamyymälä on avoinna
vain pyydettäessä. 
Myös iltaisin ja viikonloppuna.
Sovitaan aikataulut. Tervetuloa!

Free Technics Oy
Käyntiosoite: Vihnetie 2
Postiosoite: Jussinpellontie 2
20780 Kaarina, Finland

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Puhelin: 0400-911356
(Poistunut: 02-2432781)
Tili FI8457108320035523