Viritysosia ja varusteita klassikkoautoihin.

Pikatiedote


Postimyynti toimii normaalisti. Voit tehdä tilauksen sähköpostilla tai soittamalla.

 Käytetyt kaasuttimet. Old, used, vintage Weber Dellorto and Solex carburettors for sale.

KaasariRivi800
Virityskaasuttimet ovat historiallisia analogisia muinaismuistoja jotka yllättäen tarjoavat vielä nykyäänkin vahvan elämyksen ja tunnelman. Nämä ovat jotain todellista ja käsinkosketeltavaa. Tuplakaasareiden imuääni ei häviä takaraivosta kun sen on joskus kokenut. Mekaanisesti kauniita ja teknisesti edistyneitä laitteita jotka ovat aikoinaan ylpeydellä valmistettu kestämään eliniän. Kun jotain tehdään, niin tehdään se kunnolla.

Käytettyjä kaasareitä löytyy vaihtelevasti. Ne tarjotaan kunnostamattomana ja hinnoitellaan yksilöllisesti kuntoon ja osiin nähden. Kaikki ovat täydellisiä, ellei toisin mainittu. Kaikki tällä listalla myytävät Weberit ovat aitoa tavaraa eikä mitään rantarolexeja. Kaikilla käytetyillä kaasuttimilla on tyytyväisyystakuu. Ellei ostamasi osa vastaa odotuksiasi, palauta se. Saat rahasi takaisin. Palautusmahdollisuus/tyytyväisyystakuu 6 kuukautta. Oikeasti. Olemme ylpeitä siitä mitä teemme ja haluamme että asiakaskin on tyytyväinen ostokseensa. Tuotteet joissa on punainen Vintage Varoitus ovat autofreakin löytöjä eikä niitä yleensä kannata soveltaa muihin kuin alkuperäiseen käyttökohteeseensa. Jos haet helppoa käyttökaasaria, katso myös uudet kaasuttimet. Jotain aitojen Webereiden arvostuksesta kertoo se että jotkut käytetyt maksavat saman tai enemmänkin kuin uudet vastaavat.  
Musiikkisuositus tälle osastolle: Kiss - Back To The Stone Age.

.AhvenistoLeksa1968

Now in stock: Tällä hetkellä ( 31.3. 2020.) kohdalla myytäviä käytettyjä mm:


DCNVHilmanrikastintaDCNVHaukiDCNVH36DCNVHalta
* MYYTY. Weber 36 DCNVH yhtaikaa aukeava pystykaasutin. Sama pulttijako kuin DCNF mallissa, eli kiinnitys imusarjaan 52x85mm. DCNVH on vakiokaasutin jota on ollut mm jossain Talbotin malleissa. Saman sukuinen virityskaasutin DCNF eroaa mm rikastimeltaan. Tästä yksilöstä on läppärikastin kokonaan poistettu. Läppäakselit ei ole kuulalaakeroituja kuten DCNF mallissa, mutta läpät näyttää hyvältä. Sisältä kaasutin on selvästi hapettunut ja muutenkin yleisen huollon tarpeessa. Muovikoho. Tämä ei ole helpoin ratkaisu katukäyttöön, mutta johonkin budjettirajoitteiseen harrastukseen kuten vaikka peltoautoon varmasti parhaimmillaan. Kannenruuveista yksi on katkennut, mutta kansi pysyy kyllä mukana neljälläkin ruuvilla. Kaasuttimen hinta yhdessä suppean huoltosarjan kanssa 80 euroa. Kaasuttimen hinta pelkän uuden kiihdytyspumpun kalvon kanssa 60 euroa. Hinta kaasuttimelle 50 euroa. MYYTY.


051110 009p
* Tavallista parempi valikoima kohdalla Dellorton ja Weberin käytettyjä kurkkuja ja seosputkia. Useimmat italialaisia.

Weberiin:

- Kurkkuja koko 28 mm 40 DCOE runkoon. Alkuperäisiä 4 kpl. Hinta 80 euroa sarja.
- Kurkkuja koko 30 mm 40 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 6 kpl.  Hinta 40 euroa pari, tai 80 euroa 4 kpl.
- Kurkkuja koko 34 mm 40 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 2 kpl.  Hinta 40 euroa pari
- Kurkkuja koko 36 mm 45 DCOE runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl.  Hinta 80 euroa sarja
- Seosputkia F16. DCOE, IDF ja IDA runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl. Hinta 80 euroa sarja.
- Seosputkia F34. DCOE, IDF ja IDA runkoon. Alkuperäisiä. 4 kpl. Hinta 150 euroa sarja. NLA. ei enää saatavilla uutena.

Dellortoon:

- Kurkku 40 DHLA 28 alkuperäinen. 8 kpl. Neljän sarja 80 euroa, tai 40 e pari..
- Kurkku 40 DHLA 32 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 80 euroa.
- Kurkku 40 DHLA 34 alkuperäinen. 4 kpl yhteensä 80 euroa.
- Kurkku 40 DHLA 34 Tommis Billet. Käyttökelpoinen uustuotanto. 4 kpl yhteensä 60 euroa.
- Kurkku 45/48 DHLA 40 ja 41 alkuperäinen. Muutama sarja kumpaakin löytyy. Hinta 60 euroa neljän sarja.
- Hajotin 40 DHLA nro1. Alkuperäinen käytetty neljän sarja yhteensä 100 euroa, Löytyy 4 kpl ja myydään vain sarjana.
- Hajotin 40 DHLA nro3. Alkuperäinen käytetty neljän sarja yhteensä 100 euroa, tai 40 euroa kpl. Löytyy 6 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.5 hinta 40 euroa pari. Löytyy 2 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.6 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.7 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.10 hinta 40 euroa neljän sarja. Löytyy 8kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.11 hinta 80 euroa neljän sarja. Löytyy yhteensä 8 kpl.
- Seosputki DHLA/DHLB. Käytetty alkuperäinen nro 7772.12 hinta 40 euroa neljän sarja. Löytyy 8 kpl.

Ylläolevat käytetyt on kaikki hyväkuntoista tavaraa. Lisäksi 40 DHLA Dellortoon löytyy laatikollinen kakkoslaatuista hajotinta ja kurkkua. Kurkut 28-32 ja hajottimet 3. Edullisia. Kaikissa on jotain sanomista. Hapettuneita, ylimääräinen reikä porattu kylkeen, tms.


40dcoe2pari40DCOE2nro2230040DCOE2nro2231640DCOE2messinkiakselilla40DCOE2pariAuki40DCOE2pariTakaa
* Weber 40 DCOE 2 pari. Varhainen pari. DCOE 2 malli on esitelty vuonna 1960 ja tämä on edelleen messinkiakseleilla, eli arviolta vanhempi kuin 1965. Versiota 2 on myyty sekä jälkiasennukseen, että sitä on ollut useammassa eri autossa tehdasasennuksena: Lotus Seven / Alfa Romeo Giulietta S.V ja Giulia SS. Fiat Abarth 2200. Paikalla tällä hetkellä on kurkut 30mm, seosputket F16. Molemmat aitoja vanhoja. Hajottimet 4,5 jousikiinnityksellä kuten koko 60-luvun. Nämä hajottimet pitää aina tukea paikalleen imutorvilla tai sopivilla holkeilla. Bensalinjat ja synkkavivut on hiukan kotikutoisia, mutta ne nyt on helppoja osia päivittää milloin vaan. Ne eksoottisemmat vaikeimmin löydettävät varaosat on kerätty jo mukaan. Toinen läppäakseli on ulkopäädystä lyhennetty. Käytetty akseli tulee mukana. Kuulalaakeroidut akselit jo tässäkin. Ryypyistä kaikki männät liikkuu, mutta yhden käyttöratas on kärsinyt. Ehjä käytetty ratas ja runko sille mukana. Rungoissa ei näkynyt mitään järkytyksiä. Kannetkin on ehjät myös kohon kiinnityksestä. Kohot aikainen messinkikohon versio. Samoin kannentiivisteet tähän kuuluu aikaista mallia jota löytyy suoraan hyllystä. Kansissa on kivan lähekkäin osuvat järjestysnumerot. Nämä ovat kaasarit nro 22300 ja 22316. Tavallisesti 60-luvun lopulla jo nämä alarivin järjestysnumerot voivat heittää hyvinkin kauas toisistaan. Erot jopa kymmeniä tuhansia. Näin lähelle vierekkäiset osuu harvoin kohdalle. Näistä saa entisöityä hienot, tai sitten vaan minimillä kovaan ajoon. Puhdistuksen tarpeessa toki, mutta ei mitenkään pahassa kunnossa. Akseliakaan ei ole pakko käytön kannalta vaihtaa. Vain jos haluaa entisöidä nämä, niin se on mahdollista kun mukaan tulee saman ikäluokan täyspitkä akseli. Hinta 480 euroa parilta.


44IDFvuodelta201544IDFvuosi2015
* Weber 44 IDF. Yksittäinen pystykaasutin vuodelta 2015. Ilman rikastinta. Paikalla 135 pääsuuttimet, F11 seosputket ja 60 tyhjäkäynnit. Asiallisen oloinen kohtuullisen vähän käytetty kaasutin josta en löytänyt mitään huomautettavaa. Imutorvetkin on mukana. Hinta imutorvien kanssa 250 euroa, tai ilman imutorvia 220 euroa.


LanciaSolexitLanciaSolexitPutsarinsivultaLanciaSolexitAltaLanciaC35PHHSolexitLanciaSolexitAvattunaLanciaFulviaVenttilikoppa
* Lancia Fulvia ym 2 kpl 2-kurkkuisia Solex C35 PHH pikkurunkoisia vaakaimuja imusarjan ja putsarikotelon kanssa. Putsarin kansi puuttuu sekä 2 imutorvea. Muuten harvinaisen täydellinen setti. Lancia on käyttänyt sekä 32 että 35 PHH Solexeja. Tässä ne isommat vaihtoehdot. Asialliset aihiot entisöintiin. Kaasarerissa ei näy mitään osapuutteita. Jopa rikastimen käyttövivut on ehjät. Synkkavivut alkuperäiset ja paikallaan. Yllättävän siistit sisältä. Vaatii luonnollisesti kunnollisen puhdistuksen ja huoltosarjan. Hinta on vain kaasuttimista. Muut tulee kaupan päälle. Nämä ei sovi DCOE jakoon, vaan jako on sama kuin DHLB Dellortoissa ja DCOF Webereissä. Näitä on ennenkin laitettu kovinkin erilaisiin laitteisiin mm Uraliin. Kaasutin paketin hinta 400 euroa. Lancian venttiilikoppa erikseen 100 euroa tai yhdessä kaasutinpaketin kanssa 450 eurolla.



Weber28ICPkuvaFiat600Weber28ICPFiatWeber28ICP
* Weber 28 ICP. Fiat 600 kaasutin. 28 ICP 3 versio on esitelty vuonna 1964.  Ei mitenkään uuden veroinen, vaan aihio kunnostukseen. Vaatii kunnollisen puhdistuksen myös sisältä. Akselissa ei tunnu klappia. Ehkä sekin löytyy vasta kunnollisen puhdistuksen jälkeen. Ei ole hapettunut sisältä. Kevyt kolhu ilmanputsarin kiinnityskaulassa. Lupaava lähtökohta. Hinta 60 euroa.


3236DGVkulunut3236DGVkulunutAuki3236DGVkulunutAlta
* Weber 32/36 DGV-FA. Escort Mexico. Vanha italialainen. Fordin alkuperäinen. Malli jota Escort Mexico käytti. On matching numbers Mexicoon eikä tätä Weberiä kannata muualle ajatellakaan. Ensimmäisen elämän palvellut tämäkin, eli on ihan reilusti väljä. Tämä on tehtaan jäljiltä ollut käsiryypyllä, mutta rikastin läppineen ja akseleineen on poistettu. Kaikki ryypyn osat on samoja kuin tavallisemmassa DGV 5A mallissa. Hapettumaa on sisällä, mutta paljon pahempiakin on nähty. Kiinteät kurkut 26 ja 27mm. Entisöintiin. Holkkeja ja uusia akseleitakin on saatavilla. Hinta 120 euroa. 


32DGVasiallinen32DGVasiallinenAlta32DGVasiallinenAuki32DGVasiallinenSivu
* Weber 32 DGV 7A. 32/32 vaiheittain aukeava DGV on ollut käytössä pienissä sporttisissa Fordeissa, esim Escort 1300 GT ja Sport malleissa. Tässä mallissa on kiinteät kurkut kokoa 23 ja 24mm. 32 DGV kaasutinta ei ole enää vuosikymmeniin saanut uutena. Tässä yllättävän hyvin säilynyt yksilö entisöintiin. Akselissa on vain vähän välystä, ja sisältäkin varsin siisti. Kaasuläpätkin on hyvän oloiset eivätkä ole varmaan koskaan olleet auki. Tämä kaasutin on siistimättä kuvattu ja lupaava. Paras 32 DGV mitä meille on osunut 30 vuoden aikana. Nostettu aikoinaan syrjään odottamaan josko löytyisi entisöitävä Gt tai Sport. DGV malli korvasi aiemman DFE mallin ilmeisesti syksyllä 1970. Weberin hinta 250 euroa



4548DHLAkurkut
* Dellorton 45 ja 48 DHLA kurkkuja. Yhteen kaasariin vaihtoehtoja. 2 kpl kutakin kokoa. Osa käytettyjä, osa vanhaa varastoa.  Koot 34, 37, 38 ja 41. Kaikki muut alkuperäisiä. Yksi 38 on uustuotantoa, mutta kehtaa laittaa aidon rinnalle. Myydään myös pari kerrallaan jolloin parin hinta 40 euroa. Kaikki kerralla edullisemmin, keskihinta 12,50 euroa kpl, eli yhteensä 100 euroa.


DGVsuutinsarjaseosputkilla
* Suutinlajitelma Weber 32/36 DGV tai 34 ICH. Sopii myös monet muut kuten Ladan DGR, Fordin DFE, DFM, DGAV. Käytettyjä ja tarkistusmitattuja suuttimia. Koot täsmää. Lajitelmassa seuraavat koot. 1 kpl kutakin. Seosputket: F20, F33, F71. Tyhjäkäynnit 42, 52, 57, 60, 65. Pääsuuttimet 110, 115, 120, 122, 140, 142. Ilmasuuttimet 110, 125, 150, 160, 165, 170, 190.  Hinta 80 euroa. 


Dino40DCNx3DinoTriplaDCNDinoTriplatDinoFerrariDino40DCN14DinoSpyderWeberCatalogo
* Weber 40 DCN tripla setti Fiat Dinosta. Aito paketti 1966-1969 2.0 Dinosta. Samat Coupessa ja Spiderissa. 3 kpl Weber 40 DCN 14 kaasutinta ja imusarja. Sama paketti kuin Ferrarin Dinossa. Erikseen on tarjolla myös entisöimätön pintaruosteinen peltinen yhtenäinen ilmanputsarikotelo joka sopii tähän, mutten ole varma minkä ikäisestä Dinosta se on lähtöisin. Kaasuttimet on ulkonäköentisöity omalle hyllylle yli 25 vuotta sitten. Jos Weberit on tulossa ajoon, kannattaa puhdistaa ja uusia ainakin kalvot. Hinta kaasuttimet ja imusarja 1500 euroa tai vaihto.



Saab96Solex34W2Saab34W2SaabSolex34W2triplatSaabSolex34W2
* Saab 96 Solex 34W2 triplakaasarit. Tarkemmin tässä on oikeastaan 1 kolmekurkkuinen kaasutin. Läppäakseli on yhteinen. Nätti setti ja toisin kuin yleensä, tämä ei ole edes luokattoman väljä. Tästä voisi jopa kuvitella tekevänsä käyttöön kaasarit. Toki toimii hyvin myös mäkiauton konekopan kylkeen. Saabistin tai kaasarifanaatikon kirjahyllyssäkin nämä olisi tarkemmin puhdistettuna melkoisen puhuttelevat. Hinta imusarjoineen 200 euroa.


 



BMW02SolexSolexBMWtiairbox
* BMW 1602 Ti Solex 40 PHH kunnostettu vaakaimupari sekä -02 Ti alkuperäinen siistimätön peltinen ilmanputsarikotelo. Ostin nämä saksalaiset Solexit kunnostettuna Italiasta 10-20 vuotta sitten. Koska niihin sopivaa -02 Ti BMW:tä ei ole osunut kohdalle, laitetaan harvoin kohdalle osuva setti tarjolle. Kaikki muut 30 vuoden aikana osuneet BMW solexit on olleet normaalisti loppuunajettuja. Kunnostetut Ti orggiskaasarit ja ilmanputsarikotelo yhteensä 600 euroa. 




Opel2xSolexOpelSivultaOpelTopOpelMann8950631
* Opel Kadett 1100 SR harvinaisen täydellinen tuplakaasarisetti. Imusarjoja näkee ja kaasareitakin, mutta tässä setissä on tallella kaasareiden väliset synkkavivut ja ennen kaikkea upeat Mann ilmanpuhdistinkotelot. Hieno lähtökohta entisöintiin. Tätä settiä on haudottu Free Technicsin takahuoneen aarrehyllyllä varmaan 20 vuotta seuraavaa Kadettia odottamassa, mutta nyt annetaan tilaisuus aktiivisimmille. Myös vaihto johonkin tavallisempaan mahdollinen. Hinta 600 euroa. Tai, ostan kaasareihin sopivan kauniisti patinoituneen ehjän A- tai B- Coupe Kadettin. 




911IDA3c40IDA3cpari
* Porsche 911 Weberit. 40mm 3-kurkkuiset pystykaasarit. 911 T-koneen kaasarit. Mallit 40 IDTP 3C ja 40 IDT 3C1. Italialaiset Weberit 60-luvun lopulta tai 70-luvun alusta. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta 1500 pari yhteensä.




CapriJaEscortArtukaisissa640FordV6tripleWeber42DCNF27FordV6TripleWithFilterboxFordV6putsariaukiFordV6imusarjaNumero
* Vintage varoitus. Keräilykamaa: Ford Essex V-6 3.0 vanha alkuperäinen tripla setti. Ford Motorsport imusarja H772F 9424 AA. 3 kpl italialaista Weber 42 DCNF kaasutinta sekä ilmanputsarikotelo. Kaasareissa on vielä vanhempi Weberin EW-logo. Niidenkin ajoitus osuu siis samaan ikäluokkaan kuin vuoden -77 imusarja.  Selvästi hyvin vähän kilometrejä näissä kaasareissa. Aika harvassa taitaa olla suomessa aidot vanhat Fordin V-6 tripla setit. Tässä aito vanha alkuperäinen tarjolla uustuotannon hinnalla. Hinta 3600 euroa sarja ja tähän kuuluu mukaan musta airbox jota ei uutena saa. Vaihtoehdotuksiakin kuunnellaan. Triple Weber set for Ford Capri 3.0 etc. Airbox included. Carbs, manifold and airbox are all old original.  More fotos available. Price 3600 euro.



40DCOE29ja3040DCOE29ja30takaaRenault8GordiniWeber29 30
Vintage varoitus. Keräilykamaa: Matching numbers Webers to Renault 8 Gordini / Alpine A110. Models Weber 40 DCOE 29-30. To restoration. Price 750 euros pair. Wanhat italialaiset 40 DCOE webrut. Mallinumerot Weber 40 DCOE 29 ja 30. Aihiot entisöintiin. Nämä on 60-luvun museokamaa. Ovat Renault 8 Gordini ja Alpine A110 1300 alkuperäiset. Tällä mallinumerolla ei muita kohteita ollut. Kuvassa lähdekirja Weber Catalogo Generale, eli yleisluettelo vuodelta 1968. Paikalla mm F15 seosputket joita ei enää saa uutena ja jotka oli vakiona Gordinissa. Kaasareiden välissä keskellä vivut on niitattu akseliin jo tehtaan jäljiltä. Näissä on hitsattu joskus omia lisäyksiä. Ryypyn käyttövivut tallella jotka myös näyttää olevan hiukan erilaisia kuin muissa DCOE Webereissä. Ebayssa ranskassa tarjolla vastaavat kaasarit hintaan 1500 euroa pari. Nämä puolta halvemmalla kun ollaan suomessa. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta 750 euroa parilta. Menossa seuraavaksi kevyeen entisöintiin jonka jälkeen hinta muuttuu, eikä alaspäin.


120708 030120708 029AlexanderSunbeamSUH4carbsBelow
* Älä pelästy vaikka antiikkiset SU H4 kaasuttimet ovat listalla. Nämä ei oikein ole edes meidän aluetta nämä muuttuvakurkkuiset, mutta sen verran vanha nostalginen jälkiasennus setti ja vielä perinteikkällä brittiviripajan Alexander imusarjalla että täytyyhän tällaisestakin kaikille kertoa. En ole edes varma mihin tämä imusarja sopii, mutta vahva oletus kallistuu Sunbeamiin ja Minx ikäluokan laitteisiin eli imusarja osuu 1960-lukuun. Kaasarit on sen verran vanhoja että niiden kanssa ollaan todennäköisesti 50-luvulla. Kaasarit on mallia H4. Ei siis tavallisempi uudempi HS4. Koko on 1,5" noin 38mm. Ryypyn käyttövivut on poistettu eikä niitä löydy. Kaasarit on olleet varmaan ainakin 30 vuotta käyttämättä. Männät takertelee. Läpät liikkuu normaalisti ja normaalisti jonkun verran klappiakin löytyy. Wikipedian mukaan SU H mallisarja on esitelty 1937 ja sen seuraajaksi SU HD malli jossa kohokammio kiinni neljällä pikkuruuvilla jo vuonna 1954. Britit tuntien myöhemminkin on näitä käytetty. Ainakin Volvolle ovat myyneet B16B koneeseen näitä. Volvon tuplakaasarimalli Sport käytti juuri tätä SU H4 mallia vuosina 1957-1961. Samoin jossain 50-luvun MG:ssä oli tällaisia. Varmaan monessa muussakin, ja näitä on aina myyty myös erikseen jälkiasennukseen ja viritykseen. Saa nuo kaasarit hyödyntää erikseenkin ellei imusarjalle ole tarvetta. Imusarjaa on korjaushitsattu ja sen saa kaupanpäälle jos haluaa. Vaihtokaupatkin mahdollisia. Hinta 350 e pari.  Price 350 euro pair with Alexander Conversions manifold. 


Weber42DCNFWeber42DCNFMaserati
* Yksittäinen italialainen Weber 42 DCNF 26M pystyimuvirityskaasutin. Tätä isompaa DCNF mallia ei uutena ole enää saatavilla. Citroen SM Maseratin V-6 koneesta. Mukana Ferrari-mallin nätti imutorvilevy. Asiallinen, siistimätön alkuperäinen kunto. Kuulalaakeroitu läppäakseli, eli ei ole väljä. Jako imusarjaan 52x85mm. Vaihtokaupatkin mahdollisia. Hinta imutorvilevyn kanssa 350e ja ilman sitä 300 euroa. Single Weber 42 DCNF. price with ramplate 350 euro.


MYYDYT:


40DCNF99open
* MYYTY. Weber 40 DCNF.



Weber40DCN14vuodelta78
* MYYTY. Weber 40 DCN


40DHLAcvhPariTakaa
MYYTY. Dellorto 40 DHLA pari.


Weber32DFEkuva
MYYTY. Weber 32 DFE.


CortinaAlexander
MYYTY. Alexander Ford Cortina Mk1 viripaketti.


MYYTY. Ford OHC imusarja ja DGAV.


32DGVyhtaikainen
MYYTY. Weber 32 DGV.


Weber40DCOE32pari
MYYTY. Weber 40 DCOE 32 pari.


40DCOE18vuosi5
MYYTY. Weber 40 DCOE 18.


40DCOE151takaaItaly
* MYYTY. Weber 40 DCOE 151.


Dellorto45DHLAMpari
* MYYTY. Dellorto 45 DHLA M turbopari powerjetillä.


3236DGV2016
* MYYTY. Weber 32/36 DGV yhtaikaa aukeava vuodelta 2016.


Weber40DFORecordSprint
MYYTY. Weber 40 DFO pari Opel Sprint sarjalla.


Solex45DDHpari
MYYTY. Solex 45 DDH pari.


40DHLACpariVolvosta
MYYTY. Dellorto DHLA pari.


44IDF71pariVuosi1988
MYYTY. Weber 44 IDF pari.


38DGASavattuna
MYYTY. Weber 38/38 DGAS.


DGVvolvosta
MYYTY. Weber 32/36 DGV.


44IDF4041top
* MYYTY. Weber 44 IDF pari . Ford Escort RS2000 matching numbers aihiot.


40DHLAperusmallit
* MYYTY. Dellorto pari.


* MYYTY. Weber 34 DMTR.


SimcaRallye2SolexSet

* Simca Rallye 2 alkuperäinen täydellinen kaasaripaketti Solex pikkurunkoisilla vaakaimuilla. Once in a lifetime. MYYTY.



36DCNF18
* Weber 36 DCNF. MYYTY.


* Weber 28/36 DCD Matching numbers Ford Cortina GT Mk1. MYYTY,


Dellorto40DHLAhpari
* Dellorto 40 DHLA H pari. MYYTY.


SaabSolex34Wkaasarit

* Solex 34W Saab 96 2-tahtisen alkuperäinen sarja. MYYTY.


Weber45DCOE16sPari
* Weber 45 DCOE 16 pari. MYYTY.


2836DCDavattu
*  Weber 28/36 DCD. Paras yksilö ikinä. MYYTY.


40DCOE151
* Yksittäinen Weber 40 DCOE 151. MYYTY


40dcoe28takaa
* Weber 40 DCOE 28 pari. MYYTY


DCOMalta
* Weber 40 DCOM 10 ja 11 pari.  MYYTY:


W40DCOE18Lotus
* Weber 40 DCOE 18 pari.  MYYTY.



CarburatoriWeberServizio

* Weber kyltti ei ole myynnissä, vaan olen kiinnostunut ostamaan erilaisia kaasutinaiheisia mainoksia tai kirjallisuutta.

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Puh. 0400-911356 klo 10-17
Puhelin on suljettuna
ruokatunnilla ja vapaapäivinä.

Kivijalkamyymälä Vihnetie 2
20780 Kaarina.  
Ei jatkuvaa päivystystä.
Sovitaan aikataulut.

Free Technics Oy
Käyntiosoite: Vihnetie 2
Postitusosoite: Viitahaperonkuja 9
20780 Kaarina, Finland

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
P: 0400-911356
(Poistunut: 02-2432781)
Tili FI8457108320035523