Viritysosia ja varusteita klassikkoautoihin.

Pikatiedote


Marraskuussa tavoitat sähköpostilla.  Teemme etätöitä.  Useimmat tilaukset saadaan toimitettua,  vaikka kivijalkauppa on kiinni.

 

 Käytetyt kaasuttimet. Old, used, vintage Weber Dellorto and Solex carburettors for sale.

KaasariRivi800
Virityskaasuttimet ovat historiallisia analogisia muinaismuistoja jotka yllättäen tarjoavat vielä nykyäänkin vahvan elämyksen ja tunnelman. Nämä ovat jotain todellista ja käsinkosketeltavaa. Tuplakaasareiden imuääni ei häviä takaraivosta kun sen on joskus kokenut. Mekaanisesti kauniita ja teknisesti edistyneitä laitteita jotka ovat aikoinaan ylpeydellä valmistettu kestämään eliniän. Kun jotain tehdään, niin tehdään se kunnolla.

Käytettyjä kaasareitä löytyy vaihtelevasti. Ne tarjotaan kunnostamattomana ja hinnoitellaan yksilöllisesti kuntoon ja osiin nähden. Kaikki ovat täydellisiä, ellei toisin mainittu. Kaikki tällä listalla myytävät Weberit ovat aitoa tavaraa eikä mitään rantarolexeja. Kaikilla käytetyillä osilla on tyytyväisyystakuu. Ellei ostamasi osa vastaa odotuksiasi, palauta se. Saat rahasi takaisin. Palautusmahdollisuus/tyytyväisyystakuu 6 kuukautta. Oikeasti. Olemme ylpeitä siitä mitä teemme ja haluamme että asiakaskin on tyytyväinen ostokseensa. Tuotteet joissa on punainen Vintage Varoitus ovat autofreakin löytöjä eikä niitä yleensä kannata soveltaa muihin kuin alkuperäiseen käyttökohteeseensa. Jos haet helppoa käyttökaasaria, katso myös uudet kaasuttimet. Jotain aitojen Webereiden arvostuksesta kertoo se että jotkut käytetyt maksavat saman tai enemmänkin kuin uudet vastaavat.  
Musiikkisuositus tälle osastolle: Kiss - Back To The Stone Age.

.AhvenistoLeksa1968

Now in stock: Tällä hetkellä ( 2.11.2018.) kohdalla myytäviä käytettyjä mm:


vaijerisarjanrunkoDHLA
* Dellorto DHLA vaakaimukaasuttimelle tai kahdelle tuplavaijerisarjan runko. Alumiinivalua. Näitä on nähty eri valmistajien nimillä. Ainakin Magard ja Mangoletsi ovat tehneet tällaisia. Tästä lähtee vaijeri(t) venttiilikopan yli. Vaijereita tai mitään muutakaan ei ole mukana. Kuvassa on kaikki mitä kauppaan kuuluu. Tulee kaasarin kanteen kaikilla neljällä kannenruuvilla kiinni. Yleensä ruuvit pitää vaihtaa pidempiin. L8 merkintä tulee kaasarin etureunan kohdalle. Uskottavampi kuin peltirunkoinen. Hinta 50 euroa.



50DCOpari50DCOpariSivu50DCOpariTakaa
* Weber 50 DCO pari. Ajamattomat kaasarit edelleen omissa paketeissaan ja tehtaan säädöillä. Imutorvia ei ole. Kaasarit on valmistettu 2017. Ostettu meiltä. Eivät ole koskaan nähneet bensaa. Suunnitelmat muuttuivat. Myydään asiakkaan puolesta. Hinta 1080 pari.



SaabSolex34WSaabSolex34WkaasariRiviSaabSolex34WtopSaabSolex34WkaasaritSaabSolex34Wimusarjalla
* Solex 34W Saab 96 2-tahtisen alkuperäinen sarja. En tunne näitä riittävästi, mutta onneksi merkin harrastajalta sain kuvata tietoja korjaamokirjasta. Sen mukaan näyttäisi että kyseiset kaasarit olisivat 34 W mallia. Kirjan mukaan tämä 34W malli on ollut ainakin mallissa 1965 Saab Sport. Mahdollisesti muissakin. Imusarjojakin on erilaisia, enkä edes yritä tunnistaa niiden eroja. Selkeä tunniste kaasarissa rungon sisäsivulla on reunimmaisissa kaasareissa ryypyn paikan peitelätkät jotka uudemmasta 34W2 mallista puuttuu. Tämä 34W2 malli tuli vuodelle 1966. Eipä silti, nämä on niin reilusti väljät akseliltaan, ettei välttämättä päädy entisöintiin, vaan lähinnä somisteeksi. Kunhan nyt aina pyrin tunnistamaan kaikki kaasarit. Näyttää nopeasti katsottuna kolmelta kaasarilta, mutta näissä onkin yhteinen pitkä läppäakseli ja yhteinen runko kaasuläppien kohdalta. Kyseessä on siis yksi 3-kurkkuinen pystykaasutin. Sen vuoksi myös tavallista helpompi säätää kun ei tarvitse murehtia kaasareiden välisestä synkronoinnista. Ovat pakostakin tahdissa kun liikkuvat samalla akselilla. Muutenkin tavallista selkeämmät kaasarit kun Saabin tehdas ei ole pitänyt edes kiihdytyspumppua tarpeellisena. Ryyppykin on vain keskimmäisessä kaasarissa. Pääsuuttimet ja neulaventtiilit on tavallista mallia joita löytyy suoraan hyllyltä. Suutinkootkin näyttää olevan yllättävän normaaleja verrattuna 4-tahtimaailmaan.

Tästä voi kylmästi hyödyntää kaasarit myös johonkin ihan muualle. Trabant, Warre ja Auto Union 3-pyttyiset tulee ensinnä mieleen. Ihan mielenkiinnosta mallasin Saabin imusarjaan Porschen 3-kurkkuista Weber 40mm pystykaasaria ja sehän osuu niin lähelle että olisi tehtävissä sovitelaipalla Porschen 3-kurkkuiset Saabiin. 96 2-T kilpureissa on nähty Lancian 3-kurkkuisia joskus kisakuvioissa, mutta ne on harvinaisempia kuin Porschen kaasarit. Tässä nostalgiasetti kunnostettavaksi kovaan ajoon tai Saabistin kirjahyllyyn. Toimii hyvin kirjatukena, tai miesluolan rakennusaineena. Olisi myös komeat polkuauton konekopan kyljessä :-) Niin hinta vielä. Näyttävä setti pikkurahalla. Myös vaihto johonkin tavallisempaan mahdollinen. Hinta 150 euroa 3-kurkkuinen kaasari ja imusarja yhteensä.




Weber40DFODFOmallitWeber40DFORecordSprintWeber40DFOtWeberDFO40pariWeberDFO40pariOpelista40DFOnro373640DFO1nro6189
* Weber 40 DFO pari Opel Sprint imusarjalla. Tässä lisää pitkään haudottuja kummallisuuksia tarjolle takahuoneen aarrehyllyltä. Tarjoan nämä eksoottisemmatkin osumat aina ensin täällä Suomeen, ja vasta seuraavaksi keskieurooppaan, ellei täällä tavoita tarvitsijaa. Aito käytetty pari entisöintiin tai keräilyyn. Normaalisti paljon ajettu, eli ovat akseleiltaan ja rattailtaan väljäksi kuluneet kuten DFO:t yleensäkin. Näissä ei ole kuulalaakeroituja akseleita. Vaativat siis totaalisen kunnostuksen jos haluaa ajoon tehdä uudenveroiset DFO:t. Nämä ovat ensimmäiset versiot, eli DFO ja DFO1 jotka on esitelty 1967. DFO on posteriore eli taaempi ja DFO1 anteriore, edempi. Järjestysnumerot näissä Webereissä noin 6200 ja 3700 eli selvästi 67-69 välillä valmistettuja. Todennäköisesti kerralla yhdessä erässä vuonna -67. Rekord Sprinttejä valmistettiin nettitietojen mukaan hiukan yli 13000 kpl, joten kaasareiden järjestynumerot osuu mittasuhteessa alkupuoleen. Opelin imusarjassa valmistusleima viikko 22/1968. Uskon että nämä kaasarit on aina olleet tässä imusarjassa. DFO Webereitä oli Rekord C Sprint mallissa vakiona -67-71 ja erikoistilauksesta Kadett Rallye Sprintissä 19H ja HL koneissa. Kautta aikain näitä on nähty myös GT Opelissa tilan takia. Ilmanputsaria ei löydy, eikä kaasareiden välisiä yhdystankoja. Tankojen toinen kannake on paikalla. Tankosarja oli aika yksinkertainen. Vastaavaa LP5400 sarjaa saa edelleen uutena, toki yleismallisena. Ryyppyläpät ja ryypyn käyttövivut on poistettu ja imuputkia on lyhennetty ryyppyläppien kohdalta. Rattaiden päällä alunperin olleet pölysuojalevyt on jääneet matkan varrelle. Kaasuvivut on alkuperäiset. Kiihdytyspumpun käyttörullat on tallella. Lämmöneristelevyt, eli nuo mustat fiiberit kaasareiden alla oli näköjään vakiot jo tehtaalla, kuten kuuluukin näissä koneissa joissa pakosarja on suoraan kaasareiden alla.

Samaan Sprint imusarjan 46x93 jakoon sopii suoraan helpommatkin kaasarit, eli  Weber 38 DGMS, jotka on myös rattailla yhtaikaa aukeavia. DGMS mallia saadaan edelleen uutena. 40 DFO malli tunnetaan myös jossain muidenkin merkkien luokitustodistuksissa, ja on nähty usein myös Abarth Fiatin konehuoneessa. Kadett ryhmä 2 luokitus tuntee yhden Weber 40 DFO kaasarin, joka sopii jaoltaan suoraan 1.9 koneen Solex DIDTA:n imusarjaan. Irmscher teki -69 Kadett B.n jossa 2 DFO Weberiä pyöreillä tarvikeputsareilla, kuva tästä Tour d'Europe voittajasta on Rallye Racing 12/-69 lehdessä. En ole katsonut mitä suuttimia näissä yksilöissä on paikalla, mutta kurkut on kiinteät 32mm ja taitaa olla tasan suurimmat mitä tähän imusarjajakoon on yleensä ollut saatavilla. Opel Sprintin tehdassäädöt löytyi. Näitäkin voi olla useampia erilaisia, mutta tässä yhdet: Kurkut 32. Hajotin 4,5. Pääsuutin 150. Seosputki F2 (sama kuin 60-luvun 911 Porschessa.) Ilmasuuttimet 190. Tyhjäkäynti 50/130. Pumpun suutin 40.  Myydään vain kaikki kerralla, 2 Weberiä ja Opelin imusarja. Myös vaihto johonkin tavallisempaan mahdollinen. Hinta maltillinen 450 euroa yhteensä.




FomocoFomocoAlta
*  FoMoCo 1-kurkkuinen vakiokaasutin käsiryypyllä. Malli jota on käytetty useimmissa Kent koneissa, Saabin 96, ja taisi olla vielä 1.6 OHC-koneessakin se vakio. Yleensä käytetty Fomoco lentää kahden sekunnin tsekkauksen jälkeen metallilavalle. Tämä on säästetty koska oli omasta Escortista jolla vain 114tkm ajettu. Vaihdoin tämän tilalle uuden Weberin eikä auto muuttunut miksikään. Piti vaihtaa kone isompaan ennen kuin alkoi tapahtumaan. Tässä siis huomattavasti keskivertoa parempi käytetty Fomoco. Ei toki ole uusi, mutta klappia akselilla on vain kohtuullisesti. Tätä ei ole kunnostettu eikä edes puhdistettu. Paras Fomoco mitä meillä on koskaan ollut tai tulee olemaan. Kyljessä merkinnät 711WBKC ja 2AA.Tämän muovinen alkuperäinen Fordin ilmanputsarikotelo löytyy vielä roskiksesta ja sen saa mukaan jos haluaa. Kaasuttimen hinta yhdessä huoltosarjan kanssa 120 euroa. Kaasuttimen hinta 80 euroa.




Weber40DCNWeber40DCNtakasivuWeberDCN14Dino
* Weber 40 DCN 14. Wanha yhtaikaa aukeava italialainen 2-kurkkuinen pystykaasutin jossa kiinnitys imusarjaan kolmella pultilla. DCNF mallin edeltäjä. Kiinitys imusarjaan pitkältä sivulta sama 85mm kuin DCNF. Tässä mallissa ei ole koskaan ollutkaan rikastinta. Malli on esitelty 60-luvun lopulla mutta tätä myytin uutena suomessakin vielä 80-luvun lopulla. Tämä yksilö on lähtenyt tehtaalta 1978 ja on vielä vanhalla EW-logolla. Alkuperäisasennuksena vain 3 kpl v-6 Dinon koneissa Ferrarissa ja Fiatissa, eli suomessa pyörivät yksilöt on aikoinaan yleensä ostettu uutena jälkiasennukseen. Luettelokuva vuodelta -68. Kuulalaakeroidut läppäakselit, eli ei ole väljä. Akselin toisessa päässä vipu jälkeenpäin hitsattu akseliin. Uutta läppäakselia (75 euroa) on saatavilla tähänkin malliin. Bensalinjan liitin on kotikutoinen, mutta kierteellä irroitettavissa. Muuten ok lähtökohta puhdistuksen ja huollon jälkeen kovaan ajoon. Kurkut on vaihdettavissa kuten DCNF mallissakin. Tämä voisi olla kauniisti paikallaan esim Fiat 600 / 850 Abarth Replikan konehuoneessa. Aito asia hintaan 150 euroa. Single Weber 40 DCN 14. Price 150 euro.




SolexBMWtiairbox
* BMW 1602 Ti Solex 40 PHH kunnostettu vaakaimupari sekä -02 Ti alkuperäinen siistimätön peltinen ilmanputsarikotelo. Ostin nämä saksalaiset Solexit kunnostettuna Italiasta 10-20 vuotta sitten. Koska niihin sopivaa -02 Ti BMW:tä ei ole osunut kohdalle, laitetaan harvoin kohdalle osuva setti tarjolle. Kaikki muut 30 vuoden aikana osuneet BMW solexit on olleet normaalisti loppuunajettuja. Kunnostetut Ti orggiskaasarit ja ilmanputsarikotelo yhteensä tinkimätön 600 euroa. 




Opel2xSolexOpelSivultaOpelTopOpelMann8950631
* Opel Kadett 1100 SR harvinaisen täydellinen tuplakaasarisetti. Imusarjoja näkee ja kaasareitakin, mutta tässä setissä on tallella kaasareiden väliset synkkavivut ja ennen kaikkea upeat Mann ilmanpuhdistinkotelot. Hieno lähtökohta entisöintiin. Tätä settiä on haudottu Free Technicsin takahuoneen aarrehyllyllä varmaan 20 vuotta seuraavaa Kadettia odottamassa, mutta nyt annetaan tilaisuus aktiivisimmille. Myös vaihto johonkin tavallisempaan mahdollinen. Hinta 600 euroa. Tai, ostan kaasareihin sopivan kauniisti patinoituneen ehjän A- tai B- Coupe Kadettin.




36DCNF1836DCNFtoo36DCNFalta
* Yksittäinen Weber 36 DCNF. 2 -kurkkuinen yhtaikaa aukeava pystykaasutin. Made in italy. Tässä on kuulalaakeroidut läppäakselit sekä vaihdettavat kurkut. DCNF malli on ulkomitoiltaan pienikokoinen virityskaasutin. Suosittu mm Fiateissa. Paikalla on 29mm kurkut. Tyhjäkäynnit 45. Pääsuuttimet porattu n 150 kokoon. Seosputket F54. Ilmat 165. Pumppu 40. Oikealla näkyy kaari vaijeria varten. Ryyppyvaijerin kuoren kannankepaikat katkaistu tai katkenneet. Ryyppyvivut ja mekanismit on paikallaan. Pulttijako imusarjaan 52x85mm. Hinta 180 euroa.




911IDA3c40IDA3cpari
* Porsche 911 Weberit. 40mm 3-kurkkuiset pystykaasarit. 911 T-koneen kaasarit. Mallit 40 IDTP 3C ja 40 IDT 3C1. Italialaiset Weberit 60-luvun lopulta tai 70-luvun alusta. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta 1500 pari yhteensä.




44IDF4041pari44IDF4041Ford44IDF4041imutorvenkiinnitys44IDF4041alta44IDF4041top
Vintage varoitus. Keräilykamaa: Weber 44 IDF pari. Mallinumerot 44 IDF 40 ja 41 eli Ford Escort 2000 RS alkuperäismallit. Fordin varaosanumerot näille on H76HM9510AA/AB. Rankasti maailmaa nähnyt vanha rivikoneen pari. Harvinaisen surkeat ihan suoraan suomeksi sanottuna. Läppäakselia on lyhennetty useammastakin päädystä ja yhtä akselin päätyä on hitsattu. Kyllä tuohon vielä vivun kiinni saa, hitsaamalla. Tehtaan jäljiltä joissakin IDF:ssä oli rivikoneissa joku akselin pääty niitattu, eli ei se hitsaus ihan ruokoton synti tämän pelastukseen enää olisi. 50 Ave Mariaa, niin eiköhän se siitä. Uudet akselit on tietty aina pätevä valinta. Toisessa kaasarissa on imutorven/kannen kiinnityksen kohdalta pala pois, ja ilmeisesti jostain muustakin pultinkohdalta on kierteet pois koska näkyy läpipulttia. Kiihdytyspumpun käyttötangon varret on hitsattu, vaikuttaa kyllä liikkuvan normaalisti. Hajottimen päätkin hiukan kärsineitä. Paikalla on Fordin käyttämä halpisversio bensapaineensäätimestä, eli kuristettu paluulinja tankille jota IDF perusmalleissa ei ole. Ryypytkin näyttää olevan tallella. Nämä on edellisen omistajan jäljiltä suoraan pesusta, eli näyttävät ehkä kuvissa hämäävän siistiltä. Jos nämä olisi oikeasti hyväkuntoiset yksilöt, olisi hinta 2- tai 3-kertainen. Nämä eivät ole hyvät kaasarit, mutta ei mikään estä saada näitä toimimaan ja ajoon. Vastaavia RS:n numeroilla olevia 44 IDF:iä on meillä ollut kolme kertaa viimeisen 20 vuoden aikana. Nämä ovat lähteneet Bolognan tehtaalta vuonna 1976. Ei löydy imusarjaa eikä putsaria. Nämä on matching numbers kaasarit välikoppa RS:än. Ehkä johonkin vanhaan sotaratsuun jossa on jo ennestään taistelujälkiä eikä ole tarkoituskaan viimeistellä uutta hienommaksi. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta 400 euroa parilta.



AlenSimcaSimcaRalley2simcaRallye2purkukuva2simcaRallye2putsaripiirrosSimcaRallye2SolexitSimcaRallye2SolexSet
* Vintage varoitus. Keräilykamaa:  Simca Rallye 2 alkuperäinen täydellinen kaasaripaketti. Once in a lifetime. Tuskin meillekään enää osuu koskaan kohdalle toista vastaavaa täydellistä settiä. Imusarja, 2 kpl Solex 35 PHHE pikkurunkoista vaakaimua, ja massiivinen ilmanputsarikotelo. Ollut arviolta 20 vuotta pois käytöstä. Tähän autoon löytyy myös Rallye 2 alkuperäiset kierrosluku- ja nopeusmittarit jotka saa kaupan päälle kaasarisetin mukaan. Loput autosta joutui aikanaan jokkiskäyttöön. Näillä osilla voi päivittää vaikka perustonnia erikoismallin varusteilla. Näillä alkuperäisillä osilla muutokset onnistuu myös museorekisteriin. Simca Rallye 2 kone oli 1294cc ja siitä irtosi vakiona 82 hv 6000 kierroksella. Vakiona kiinni on kirjan mukaan 31mm kurkut ja 132,5 pääsuuttimet. Simca 1200 S Coupe mallissa on lähes sama paketti. Vain ilmanputsarin imuputkissa eroa. Myyn paketin tai ostan tähän sopivan auton. Rallye 1-3. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta kaasaripaketista 580 euroa. 


Solex45DDHpariVolvoRsportpurkukuvarajattu640
Vintage varoitus. Keräilykamaa: Solex 45 DDH italy vaakaimupari. Antiikkinen pari kunnostukseen. Yksi kurkun lukitusruuvi (M5) poikki, mutta ehjä vaihdokki tulee mukana. Toinen kiihdytyspumpun käytötanko on kotitekoinen ja siihenkin tulee käytetty alkuperäinen irrallaan mukaan. Hintaan kuuluu myös uudet kiihdytyspumpun kalvot ja kannentiivisteet irrallaan mukaan. Nämä sopii hyvin vaikka vanhaan Volvoon joissa vanhemmissa R-sportin setissä oli juuri 45 DDH:t. Volvo R-sport vaihtoi DDH mallin ADDHE malliin joulukuussa 1976. Hinta lisäosien ja uusien kalvojen ja tiiivisteiden kanssa 460 euroa pari. Kaasarit tällaisenaan kuin nyt on ilman lisäosia 360 euroa. myös R-sportin ilmanputsari löytyy tarvittaessa, Samoin eskiltuna- imusarjat tuplille, mutta eivät kuulu kaasareiden hintaan. Tarjouksia ja vaihtoehdotuksia kuunnellaan.




CapriJaEscortArtukaisissa640FordV6tripleWeber42DCNF27FordV6TripleWithFilterboxFordV6putsariaukiFordV6imusarjaNumero
* Vintage varoitus. Keräilykamaa: Ford Essex V-6 3.0 vanha alkuperäinen tripla setti. Ford Motorsport imusarja H772F 9424 AA. 3 kpl italialaista Weber 42 DCNF kaasutinta sekä ilmanputsarikotelo. Kaasareissa on vielä vanhempi Weberin EW-logo. Niidenkin ajoitus osuu siis samaan ikäluokkaan kuin vuoden -77 imusarja.  Selvästi hyvin vähän kilometrejä näissä kaasareissa. Aika harvassa taitaa olla suomessa aidot vanhat Fordin V-6 tripla setit. Tässä aito vanha alkuperäinen tarjolla uustuotannon hinnalla. Hinta 3600 euroa sarja ja tähän kuuluu mukaan musta airbox jota ei uutena saa. Vaihtoehdotuksiakin kuunnellaan. Triple Weber set for Ford Capri 3.0 etc. Airbox included. Carbs, manifold and airbox are all old original.  More fotos available. Price 3600 euro.




40DCOE29ja3040DCOE29ja30takaaRenault8GordiniWeber29 30
Vintage varoitus. Keräilykamaa: Matching numbers Webers to Renault 8 Gordini / Alpine A110. Models Weber 40 DCOE 29-30. To restoration. Price 750 euros pair. Wanhat italialaiset 40 DCOE webrut. Mallinumerot Weber 40 DCOE 29 ja 30. Aihiot entisöintiin. Nämä on 60-luvun museokamaa. Ovat Renault 8 Gordini ja Alpine A110 1300 alkuperäiset. Tällä mallinumerolla ei muita kohteita ollut. Kuvassa lähdekirja Weber Catalogo Generale, eli yleisluettelo vuodelta 1968. Paikalla mm F15 seosputket joita ei enää saa uutena ja jotka oli vakiona Gordinissa. Kaasareiden välissä keskellä vivut on niitattu akseliin jo tehtaan jäljiltä. Näissä on hitsattu joskus omia lisäyksiä. Ryypyn käyttövivut tallella jotka myös näyttää olevan hiukan erilaisia kuin muissa DCOE Webereissä. Ebayssa ranskassa tarjolla vastaavat kaasarit hintaan 1500 euroa pari. Nämä puolta halvemmalla kun ollaan suomessa. Myös vaihtokaupat mahdollisia. Hinta 750 euroa parilta. Menossa seuraavaksi kevyeen entisöintiin jonka jälkeen hinta muuttuu, eikä alaspäin.


120708 030120708 029AlexanderSunbeam
* Älä pelästy vaikka antiikkiset SU:t ovat listalla. Nämä ei oikein ole edes meidän aluetta nämä muuttuvakurkkuiset, mutta sen verran vanha nostalginen jälkiasennus setti ja vielä perinteikkällä brittiviripajan Alexander imusarjalla että täytyyhän tällaisestakin kaikille kertoa. En ole edes varma mihin tämä sopii, mutta vahva oletus kallistuu Sunbeamiin ja Minx ikäluokan laitteisiin. Kaasarit ja imusarja on sen verran vanhoja että ollaan todennäköisesti 60-luvun alkupuoliskolla. Vuonna -65 oli jo uudemmat SU:t käytössä. Saa nuo kaasarit hyödyntää erikseenkin ellei imusarjalle ole tarvetta. Imusarjaa on korjaushitsattu ja sen saa kaupanpäälle jos haluaa. Vaihtokaupatkin mahdollisia. Hinta 350 e pari.  Price 350 euro pair with Alexander Conversions manifold.


Weber42DCNFWeber42DCNFMaserati
* Yksittäinen italialainen Weber 42 DCNF 26M pystyimuvirityskaasutin. Tätä isompaa DCNF mallia ei uutena ole enää saatavilla. Citroen SM Maseratin V-6 koneesta. Mukana Ferrari-mallin nätti imutorvilevy. Asiallinen, siistimätön alkuperäinen kunto. Kuulalaakeroitu läppäakseli, eli ei ole väljä. Jako imusarjaan 52x85mm. Vaihtokaupatkin mahdollisia. Hinta imutorvilevyn kanssa 350e ja ilman sitä 300 euroa. Single Weber 42 DCNF. price with ramplate 350 euro.


Weber45DCOE16sPari
* Weber 45 DCOE 16 pari. MYYTY.




2836DCDavattu
*  Weber 28/36 DCD. MYYTY.




40DCOE151
* Yksittäinen Weber 40 DCOE 151. MYYTY




40dcoe28takaa
* Weber 40 DCOE 28 pari. MYYTY




DCOMpariDCOMalta
* Weber 40 DCOM 10 ja 11 pari.  MYYTY:




W40DCOE18Lotus
* Weber 40 DCOE 18 pari.  MYYTY.



CarburatoriWeberServizio

* Weber kyltti ei ole myynnissä, vaan olen kiinnostunut ostamaan erilaisia kaasutinaiheisia mainoksia tai kirjallisuutta.

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Puhelimesta 0400-911356 ei
marraskuussa tavoita aina.
Sähköpostilla tavoittaa.

Kivijalkamyymälä
on avoinna pyydettäessä.  
Ei jatkuvaa päivystystä.
Sovitaan aikataulut. Tervetuloa!

Free Technics Oy
Käyntiosoite: Vihnetie 2
Postiosoite: Jussinpellontie 2
20780 Kaarina, Finland

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
P: 0400-911356
(Poistunut: 02-2432781)
Tili FI8457108320035523