Viritysosia ja varusteita klassikkoautoihin.

Klassikkoautot myytävänä

eltsu1960
Klassikkoauto on miellyttävä tapa sijoittaa omaan tulevaisuuteen. Se on eläkevakuutus, josta voi nauttia myös matkan varrella. Vaikka jossain malleissa on nähty huimiakin arvonnousuja, ovat monet laadukkaat klassikot vähintäänkin turvallisia sijoituksia joiden arvo nousee keskimäärin ylläpitokulujen verran. Klassikoista nauttiminen on usein käytännössä ilmaista. 

Porsches and other classic cars for sale in Finland.
(päivitetty 11.4. 2018)

Halli2016
Porsche 911/912 65-89 on vahvinta osaamistamme. Koska maailmaan mahtuu muitakin upeita autoja, nyt tarjolla on myös muita museoikäisiä autoklassikkoja kauttamme. Voimme ottaa myös Sinun Porschesi tai muun klassikkosi myyntilistallemme. Myyntihallissamme Kaarinassa aina useita klassikkoja esillä. Osa myytävistä autoista on asiakkaillamme ympäri Suomea. Kuvatekstistä selviää auton sijainti. Myyntihallissamme on nyt taas tilaa uusille asiakkaille. Auton säilytys/myyntipaikka lämpimässä hallissa 90 euroa/kk. Myyntipalkkiomme on 3% auton myyntihinnasta, kuitenkin vähintään 300 euroa.  Ei myyntipalkkiota ellei kauppaa!

Hallista2015

Myytävät autot:
Cars for sale:


Hiljaisessa myynnissä meillä:

* Porsche 911 T -69 Coupe. Punainen mustalla sisustalla. Museorekisterissä.
* Porsche 914. -71. Valkoinen. Museorekisterissä.
* Porsche 911 -77 Targa 2.7 valkoinen. Museorekisterissä.
* Porsche 928 S4. -88.

Lisätiedot näistäkin kysymällä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai 0400-911 356 Mika Heikola.


91166CoupeIvory91166Coupeohjaamo91166CoupeIvoryOhjaamoTakaa91166CoupeIvoryKonehuone
Tulossa myyntiin.
Tälle vuodelle valmistumassa laadukas ja kansainvälisen tasoinen ja hintainen 911 -66 joka ylimmäisessä kuvassa on ennen viimeistelevää entisöintiä. Autossa on päällä edelleen sama noin 30 vuotta vanha maalipinta kuin kuvassa ylhäällä. Nyt viimeistelty konehuone, tavaratila, ohjaamo ja alusta kovaan tasoon. Kori oli jo valmiiksi hyvä. Entinen omistaja suomessa klassinen autourheilunimi. Autolla ei ole kisataustaa. Tuotu Kaliforniasta liki 30 vuotta sitten. Ollut suomen museorekisterissä jo pitkään. Mukana tavallista runsaammin historiatietoja ja kuitteja USA:n puoleltakin jo 70-luvulta alkaen, sekä alkuperäinen auton oma vanha käyttöohjekirja. Autoon on myös syntymätodistus.


MGAetuviistoMGAbrahenkadullaMGAkonehuoneMGAohjaamoMGApeitekiinniMGAkatto2MGAtakaa2MGAtallissa
MGA 1959. Museoauto valmiina ajoon. Seuraava katsastus 2021. Free Technicsin Mikan auto. Ostin tämän viisi vuotta sitten, 2013 valiten yli 10 MGA ehdokkaasta parin vuoden etsimisen jälkeen. Huoletonta ajoa varten läpikäyty klassikko, jossa maalipinta on vuodelta 1988. Tervepeltinen rungollinen auto. Mukaan mukavasti varusteita, mm vakiolaatikon lisäksi 5-vaihteinen, toiset pinnavanteet, uusi maski, taakkateline takaluukun päälle. Paikalla edessä levyjarrut päivitetty rumpujen tilalle. Myös kallistuksen vakaaja lisätty. Alkuperäisenä lisävarusteena on lämmityslaite. Kärjetön jakaja. Auto on 12 volttinen jo alunperinkin. Kuittejakin näyttää kertyneen yli 10t euron edestä vaikken tähän mitään isoa ole tehnytkään. En vaan malta pihistellä omien autojen kanssa. Myös Heritage Sertificate, syntymätodistus löytyy. MGA on jo herätetty kaudelle 2018 ja suurimmat pölyt on ajoviima siivonnut. Valmis nautittavaksi. Muhkeat murinat sporttiputkistosta saa aina hymyn korviin. Ääninäyte tulossa. Vaihdossa mahdollisia: MG TD, MGB GT V8. Austin A30, Anglia, BMW -02 Ti, BMW 635 Coupe. BMW Z3 Coupe. Fiat 500. Renault Dauphine. 30-luvun 2-ovinen Ford. Alfa Romeo takaveto tuplakaasareilla. Lotus tai Caterham. Volvo pyhimys. Klassikkovene. MGA:n hinta vaihtokaupassa 24600 euroa. Käteishinta paikan päällä. Näiden hinta on pysynyt pitkään samoissa. Paljon ajamisen iloa ja klassisen kaunista linjaa tähän rahaan. Jostain paremmista escorteistakin pyydetään jo samaa. Korjaushyppy näiden hintaan vasta tulossa ? Kuljetus tai ajamalla tuonti onnistuu kaikkialle suomeen. Auto on Free Technisillä, Kaarinassa.




BiodsivuBiodetuviistoBiodmaalarillaBiodkeulapunkkaBiodpunkkaBiodjaWestfaliaBiodAMC
Biod Estate 1972 klassikko asuntovaunu. Biod on Hollantilainen valmistaja. Tämä vaunu on ilmeisesti ainoa Biod Estate Suomessa. Vaunu on lasikuitua. Kevyt ja katsastusvapaa, alle 750kg. Suomen kilvissä. Mustat kilvet. Vuodepaikat kolmelle. Jääkaappi ja 2-liekkien liesi. Hyväkuntoinen alkuperäinen etuteltta. Yläkuvissa vaunu maahantuontikunnossa vuodelta 2012. Nyttemmin maalattu päältä joten siistimpi. SF-Caravan nostalgiakerhon 1.palkinto ja.kunniakirjan onnistuneesta entisöinnistä 2015. Vaunu on Turussa. Tiedustelut P. 050-5610052 Juha Heikola. Hinta 5300 euroa.


Fiat131keulaFiat131takasivuFiat131AbarthTehopenkissaFiat131etusivuFiat131keulanpuolikas
Fiat 131 Abarth replica 1980. Kone TC 2.0 8 V. n. 170 hevosvoimaa.Tupla Weber kaasuttimet. Peltipakosarjat. Elektroninen sytytys. Lukkoperä. Säädettävä Bilstein alusta edessä, takana Koni iskunvaimentimet. Nopea ohjaus. Vaihdelaatikko 5-vaihteinen Abarth shifterillä. Kuparikytkin. Pitkän linjan harrastajan itselleen rakentama katuauto. Hinta 45 000 euroa. Auto on asiakkaamme tilossa Riihimäen suunnalla.


RitmoAbarthEtuviistoRitmoAbarthKonehuoneRitmoAbarthOhjaamoRitmoAbarthTakaa
Fiat Ritmo Abarth 1986. Alkuperäinen Abarth. Hyvin säilynyt räpeltämätön toimiva auto tupla vaakaimuilla. Webereillä. Hinta 7000 euroa. Auto on asiakkaamme tiloissa Riihimäen suunnalla.



alfanmuseotodistusAlfaAlfatakaaoviaukiAlfakojelautaAlfapenkitAlfamittaritAlfanomistaja
* Alfa Romeo Giulietta 4D 1300 tc 1959. Museorekisteröity auto jossa moottori on nyt avattuna ja vaatii töitä. Suomiauto. Ollut ensimmäisellä omistajalla ja tämän perikunnalla vuoteen -94 asti jolloin autolla oli ajettu 63000km. Museorekisteröity toisen ja nykyisen omistajansa toimesta vuonna -96. Nyt mittarissa 71586km. Auto on Porissa asiakkaamme tiloissa. Hinta 12000 euroa.


TR4keulaP6230005P6230009TR4JBWvanteilla
Triumph TR4 IRS. Museorekisteröity katuauto jossa on alkuperäistä tekniikkaa piristetty perinteisin keinoin. Kahden DCOE Weberin imuäänet tulee avoautossa hyvin oikeuksiinsa. Pakopuolella peltisarja ja rosteriputkisto. Öljynjäähdytin ja sähköflekti pitää lämmöt kurissa. Koneesta irtoaa noin 150 hv jolla kevyt koppa liikkuu iloisesti. Vaihtoehtona pinnavanteille on perinteiset puolavanteet koossa 6x15". Lisäksi jousitusta on hieman madallettu. Takajousitus on IRS-mallia. Edessä tehostetut levyjarrut on jäähdytetty ja takana nostalgiset alumiinirummut. Autossa on nopeampi ohjaus. Tämäkin on helpompi ja edullisempi ostaa valmiiksi tehtynä ja säädettynä, kuin lähteä aihiosta tekemään. Herrasmiehen brittisportti. Auto on nähtävillä asiakkaamme tiloissa Riihimäen suunnalla. Hinta 25000 euroa.


image5k800
* 911 -70 T Coupe. MYYTY suomeen.




EscortTakanurkkaOikea
Escort -72. MYYTY englantiin. SOLD.


Fiat2300CoupeS
Fiat 2300 S 1962. MYYTY Suomeen.


9126
* Porsche 912 -67 suomiauto. MYYTY Suomeen.


91265suomitakaa
* Porsche 912 -65 suomiauto. MYYTY Suomeen.


911SC
* Porsche 911 SC -78.  MYYTY Suomeen. 


190SL
*MB SL 190 projekti 50-luvulta. MYYTY Suomeen.


DinoKeula
* Fiat Dino Coupé 2.4, vm. 1971, museorekisteröity. MYYTY Suomeen.


91268sivu1
Porsche 912 -68. MYYTY. Edelleen auto on Suomessa.


Rallicross911
* Porsche 911 rallicross. MYYTY. Yllätys... Tämä olikin toinen Bee Gee Teamin krossiautoista. Ja halvalla meni... Suomeen kuitenkin.


mre
* Porsche 911 -65. MYYTY Saksaan.

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
P. 0400-911356 klo 10-12.
Paras puhelinaika klo 10-12
Puhelin on kiinni vapaapäivinä.

Kivijalkamyymälä on avoinna
vain pyydettäessä. 
Iltapäivisin ja iltaisin
Sovitaan aikataulut. Tervetuloa!

Free Technics Oy
Käyntiosoite: Vihnetie 2
Postiosoite: Jussinpellontie 2
20780 Kaarina, Finland

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
P: 0400-911356 klo 10-12
(Poistunut: 02-2432781)
Tili FI8457108320035523